Jørgen Vik

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1996)

Kvadraturen Legesenter Telefonnummer38 12 88 8038 12 88 ...
Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S
Jørgen Vik er gynekolog i Kristiansand

Siste vurderinger av Jørgen Vik

Uproff

Klinikk: Jørgen Vik Skrevet

Var sur og lite imøtekommende under konsultasjonen. Var i tillegg hardhendt da han tok selve undersøkelsen. Mulig jeg kom på feil tidspunkt men dette var bare uproft. Anbefales ikke.

Rolig og kunnskapsrik

Klinikk: Jørgen Vik Skrevet

Har gått mange ganger til Vik ift IVF forsøk. Han er veldig kunnskapsrik og har ett behagelig vesen. Selve ultralyden går fort, men det er helt greit. Følte vi fikk svar på det vi lurte på etter selve ultralyden. Vi gikk også gjennom en MA (missed abortion) i 12 uke som ble synlig på ultralyden. Vik tok seg god tid og var en empatisk og betryggende lege. Vi har nå en datter på 11/2 år.

Fantastisk- anbefales

Klinikk: Jørgen Vik Skrevet

Dr Vik er en empatisk lege som fikk meg til å føle meg sett, hørt, lyttet til og respektert. Han har stor kompetanse, virker ydmyk, er svært profesjonell og en lege en kan stole på. Det beste er at han ser hele mennesket og gir håp!

Fantastisk!

Klinikk: Jørgen Vik Skrevet

Vært min gynekolog i mange år nå. Utrolig dyktig og kunnskapsrik.
Han er også veldig forsiktig, og forteller underveis hva han gjør. Har alltid synes det å ta celleprøve er forferdelig, men hos han merket jeg nesten ikke noe.
Fått hjelp da jeg slet med å bli gravid. Gjentatte spontanaborter gjorde meg veldig bekymret, noe han tok svært på alvor. Fikk god oppfølging, og time på dagen hvis det var behov (enda han egentlig hadde fullt opp med andre pasienter)
Kjempefornøyd!

Lite trygg og dårlig informasjon

Klinikk: Jørgen Vik Skrevet

Jeg likte ikke min opplevelse hos Jørgen Vik. Jeg fortalte han når jeg kom inn at dette var min første gang hos gynekolog og at jeg hadde gruet meg. Han gjorde ikke annet enn å fortelle meg hva som kom til å skje på undersøkelse, men jeg skjønte lite og jeg syntes ikke han var trygg og hyggelig. Han ba meg vente 2-3 uker på prøveresultater og om jeg ikke hørte noe var det ikke noe å bekymre seg for. 4 uker senere fikk jeg den korte beskjeden om at det var lette celleforandringer og HPV til stede", ingen mer info. Denne meldingen fikk jeg 18:30, og jeg måtte vente neste dag til å ringe med mine tusen spørsmål. Jeg visste ikke om dette var noe jeg burde være kjempe redd for, og ble ikke trygget på NOE som helst vis i beskjeden fra Jørgen Vik. Ikke tar han telefonsamtaler heller.. Jeg vil aldri gå til Jørgen Vik igjen. Heldigvis var dama i telefonen hyggelig nok til å trygge meg så godt hun kunne. Min henvisning forsvant også på legesenteret slik at jeg selv måtte ta kontakt for å høre hvor det ble av timen min.