Nina Willumsen

Nina Willumsen er gynekolog i Drammen

Nina Willumsen

Nedre Storgt. 31 3015 Drammen

Siste vurderinger av Nina Willumsen

Fantastisk, dyktig, lytter, forklarer og tar seg god tid

Klinikk: Nina Willumsen Skrevet

Jeg har ventet i 5 måneder på denne timen, men det var vel verdt å vente på. Etter fjerning av eggstokker har jeg slitt mye, prøvd mange hormonerstatninger, og vært hos flere gynekologer. Dette er første gang jeg er hos en lege som forstår sammenhengen. Jeg hadde med noen testsvar fra andre leger, og bare ut i fra å lese dem kunne hun fortelle meg langt mer enn hva de andre legene min har klart å lese ut av dem. Og ut i fra de svarene fortalte hun meg hvordan hun antok at jeg hadde det, og det var helt riktige antagelser. Hun forklarte sammenhengen, og årsak. Og hun mente hun kunne hjelpe med en bedre hormonmiks. Hun fremstår som dyktig, erfaren, oppdatert innen det siste innen hormonhelse. Hun var hyggelig, profesjonell, rett på sak, forsiktig da hun foretok gynekologisk undersøkelse. Hun ga meg den tiden det tok å forklare et komplekst "sykdomsbilde".

mye fraværende fra jobb

Klinikk: Nina Willumsen Skrevet

Willumsen er mye borte fra arbeidet, avbestiller timer og følger ikke opp arbeid som skal gjøres mellom timene. Faglig dyktig, men heller ingen vikar som gjør at du som pasient egentlig ikke får noe tilbud. Beklageligvis.

Første gang jeg opplever å bli tatt på alvor

Klinikk: Nina Willumsen Skrevet

Dr. Willumsen er faglig dyktig; hun tar seg tid til å forklare og er løsningsfokusert. Det er første gang jeg opplever å bli tatt på alvor i helsesystemet! Hun er god på å se pasienten og er ydmyk i sin fremtoning. Fantastisk dame som virkelig brenner for kvinners helse.
Det er litt ventetid på timer, men det er jo fordi hun er så populær:)! Vel verdt å vente på:)!

Dr.Jekyll and Mr.Hyde

Klinikk: Nina Willumsen Skrevet

Jeg var meget fornøyd med Dr.Willumsen helt frem til den dagen jeg klaget på en faktura jeg hadde fått på en time jeg ikke hadde dukket opp på. De hadde sendt varsel på min fasttelefonummer, og derfor hadde jeg ikke mottatt innkallelse til timen. I mitt forsøk på å forklare dette til sekretæren, fikk jeg beskjed om å ta dette direkte med Dr.Willumsen. Dette var ok for meg. Før jeg kom inn til undersøkelsen, hadde de lunsj, og moren til en av de ansatte kom med kake og gikk inn i lunsjrommet. Da jeg ble kalt inn til sekretæren for registrering, får jeg plutselig høre at hun hadde tatt opp betalingen med Dr.Willumsen (i lunsjen!) - og at jeg måtte betale uansett. Ergo, fratatt meg muligheten til å ta dette direkte, samtidig som at dette må ha vært pratet om på lunsjrommet med privatpersoner tilstede. Da Dr. Willumsen kom inn ble jeg bedt om å kle av meg, og jeg ba da om at sekretæren skulle gå ut. I følge Willumsen var sekretæren alltid tilstede på slike undersøkelser. Jeg hadde da vært pasient i noen år, og tidligere hadde det alltid vært kun Dr. Willumsen - og undersøkelsen ble gjort i et godt skjermet rom. Jeg forklarte mitt ubehag over følelesen av å bli urettferdig behandlet over en feil de selv hadde gjort - og at jeg av den grunn ikke hadde lyst til å ha sekretæren i rommet. Da tente Dr.Willumsen på alle plugger og høylytt erklærte "Dette har jeg hverken tid eller lyst til å bruke min kompetanse på - du får sette deg opp til en ny time!" hvorpå hun gikk ut av rommet og smalt døren igjen etter seg. Jeg er utrolig glad for at jeg er en voksen dame, og turte og la være å kle av meg uten å ha sagt i fra. Jeg ville i tilfelle ha følt dette som et mye større overgrep enn det det ble. Jeg følte meg uansett utrolig liten, og gråt da jeg skulle gjøre opp for journalen i resepsjonen. Jeg sluttet selvfølgelig på dagen etter denne behandlingen hos en Gynekolog jeg alltid tidligere var svært meget fornøyd med.

Kjølig og formell

Klinikk: Nina Willumsen Skrevet

Jeg var til rutineundersøkelse og opplevde denne som svært ubehagelig. Jeg skulle ønske at hun var mer forsiktig under undersøkelsen, og at hun hadde brukt noe tid på å få meg til å slappe av. Har aldri opplevd lignende. Om man har en dårlig dag skal ikke dette gå ut over pasienten.