Nina Willumsen

Dr. Willumsens Kvinneklinikk

• Fødselshjelp og kvinnesykdom.
  • Fødselshjelp og kvinnesykdommer

1987

Dr. Willumsens Kvinneklinikk Telefonnummer32 21 79 2132 21 79 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nedre Storgate 31 3015 Drammen
Nina Willumsen er gynekolog i Drammen

Siste vurderinger av Nina Willumsen

Katastrofalt

Klinikk: Dr. Willumsens Kvinneklinikk Skrevet

traumatisk opplevelse hos denne gynekologen. Total mangel på empati og medfølelse. Svært smertefull gynekologisk undersøkelse. Anbefales overhodet ikke!

Trygg , god og flink

Klinikk: Dr. Willumsens Kvinneklinikk Skrevet

Veldig fornøyd, og den beste gynekologen jeg har hatt. Inngir til god tillit , erfaren med det hun gjør , og sosialt veldig lett å snakke med 🙂

En lege med høyt profesjonisme

Klinikk: Dr. Willumsens Kvinneklinikk Skrevet

Jeg er hennes kliente i over 12 år og har altid ble behandlet med profesionalisme og omhu. Henvisning til eksamer på sykehus og vannlig undersøkelser alt på plass.

Jeg ambefales på det sterkeste

God opplevelse

Klinikk: Nina Willumsen Skrevet

Først og fremst: jeg leste alle negative kommentarene her inne og ble skeptisk. Jeg gruet meg til timen min hos Nina. Men jeg må si jeg ble positivt overrasket. Hun virket svært profesjonell, hun var effektiv og det var tydelig at hun hadde lang erfaring. Jeg følte meg godt tatt imot på alle punkter. Jeg skulle ta celleprøve og fjerne en spiral. Dette gikk kjapt og helt smertefritt, og jeg opplevde at hun tok seg tid til å forklare meg underveis og etter undersøkelsen. Jeg vil absolutt bruke Nina igjen! Hilsen livredd for gynekologer.

Mislykket

Klinikk: Dr. Willumsens Kvinneklinikk Skrevet

Jeg var på undersøkelse og skulle få ny resept. Resepten kom aldri fram til apoteket og legen nektet å skrive ut ny resept. Jeg måtte tilslutt bestille time på Volvat for å få de medisinene som Dr Willumsen mente var absolutt nødvendige for meg.