Nina Willumsen

Nina Willumsen er gynekolog i Drammen

Siste vurderinger av Nina Willumsen

Trygg , god og flink

Klinikk: Dr. Willumsens Kvinneklinikk Skrevet

Veldig fornøyd, og den beste gynekologen jeg har hatt. Inngir til god tillit , erfaren med det hun gjør , og sosialt veldig lett å snakke med 🙂

En lege med høyt profesjonisme

Klinikk: Dr. Willumsens Kvinneklinikk Skrevet

Jeg er hennes kliente i over 12 år og har altid ble behandlet med profesionalisme og omhu. Henvisning til eksamer på sykehus og vannlig undersøkelser alt på plass.

Jeg ambefales på det sterkeste

God opplevelse

Klinikk: Nina Willumsen Skrevet

Først og fremst: jeg leste alle negative kommentarene her inne og ble skeptisk. Jeg gruet meg til timen min hos Nina. Men jeg må si jeg ble positivt overrasket. Hun virket svært profesjonell, hun var effektiv og det var tydelig at hun hadde lang erfaring. Jeg følte meg godt tatt imot på alle punkter. Jeg skulle ta celleprøve og fjerne en spiral. Dette gikk kjapt og helt smertefritt, og jeg opplevde at hun tok seg tid til å forklare meg underveis og etter undersøkelsen. Jeg vil absolutt bruke Nina igjen! Hilsen livredd for gynekologer.

Mislykket

Klinikk: Dr. Willumsens Kvinneklinikk Skrevet

Jeg var på undersøkelse og skulle få ny resept. Resepten kom aldri fram til apoteket og legen nektet å skrive ut ny resept. Jeg måtte tilslutt bestille time på Volvat for å få de medisinene som Dr Willumsen mente var absolutt nødvendige for meg.

Arrogant Og Forsinket.

Klinikk: Dr. Willumsens Kvinneklinikk Skrevet

Ventet en time, uten noen forklaring på hvorfor, satt bare der. Når jeg da gikk bort til skranken' for å spørre om det ville ta enda lenger tid, visste de ikke svaret på det. Det satt en del av staben på spiserommet så jeg, ventet litt til, ble kalt inn og det gikk dårlig. Hun var sur og arrogant, fant meg sikkert uinteressant, så det var det. Makan til oppførsel, direkte barnslig.