Nina Willumsen

Dr. Willumsens Kvinneklinikk, Nimo-klinikken

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1987)

Nimo-klinikken Telefonnummer31 30 09 1131 30 09 ...
Øvre Storgate 4-6 3018 Drammen
Nina Willumsen er gynekolog i Drammen

Siste vurderinger av Nina Willumsen

Dårlig inntrykk.

Klinikk: Nina Willumsen Skrevet

Hardhendt og lite imøtekommende. Påpekte at jeg var trang og at det var vanskelig å komme til med hentydning om at det kom av overvekten min. Virket irritert og oppgitt over spørsmål, og fikk beskjed om at noe måtte jeg ta videre med sekretær. Aldri opplevd maken. Tror at man må ha en viss standard for å få god service, kan ikke skjønne noe annet. Hun passer hvert fall ikke som medmenneske, noe man må i denne jobben! Ble første og siste gang her.

Dårlig service

Klinikk: Dr. Willumsens Kvinneklinikk Skrevet

Alltid forsinkelser, lite imøtekommende og lite forståelsesfull. Følte ikke jeg fikk noe ut av timene og måtte spørre og grave for å få svar. Følte hun bare ville ha timen unnagjort så fort som mulig. Fikk ikke noe hjelp med problemene mine. Dette ble raskt løst når jeg byttet til ny gynekolog.

For første gang har jeg gått fra en gynekolog og følt meg bra!

Klinikk: Dr. Willumsens Kvinneklinikk Skrevet

Har hatt forferdelig timer hos gynekolog på sykehus og fikk byttet over hit. Det var dessverre nesten en time ventetid denne dagen, men grunnet coronatiden vi er i, så har jeg full forståelse. Selv om legen hadde vanvittig mange pasienter, følte jeg at hun ga all sin tid til meg. Jeg ble behandlet varmt! Har hatt noen traumatiske opplevelser tidligere på sykehus og dette ble tatt hensyn til. Utrolig profesjonell og kan faget sitt. For første gang gikk jeg fra en gynekologtime med følelse av at alt var bra og greit!

Kan ikke fatte og begripe de tidligere kommentarene.. anbefaler på det sterkeste!!

Lite forståelsesfull

Klinikk: Dr. Willumsens Kvinneklinikk Skrevet

Opplevde henne som arrogant og ga lite informasjon.Var forsinket over halvtime hver gang og påpekte at jeg er overvektig hver gang. Er lite imøtekommende og var ikke særlig interessert i å svare på mine spørsmål.Føler at jeg måtte grave info ut av henne. At hun ikke har tid å svare og bare vil få deg ut av kontoret. Satt med dårlig følelse hver gang og mange ubesvarte spørsmål.

Surrealistisk opplevelse

Klinikk: Nina Willumsen Skrevet

Legen fremstod som ustabil, fremhevet leger som bedre en andre mennesker. Kritiserte meg som pasient i gangen med andre ventende pasienter. Alt i alt en forferdelig opplevelse hvor jeg forlot legekontoret gråtende . Allr andre ansatte bortsett fra legen var veldig hyggelige . Vil aldri oppsøke denne legen igjen og anbefaler heller ingen andre å gjøre det. Det hjelper ikke med faglig dyktighet når man ikke er menneskelig.