Nina Willumsen

Nina Willumsen er gynekolog i Drammen

Siste vurderinger av Nina Willumsen

Ustabil lege

Klinikk: Dr. Willumsens Kvinneklinikk Skrevet

Etter å ha ventet nærmere en time ble jeg kalt inn. Etter å ha tillatt meg å påpeke forsinkelsen ble hun rasende. Ville ikke gjennomføre undersøkelsen. Reiste seg og forlot kontoret. Utrolig uproff oppførsel. Vil selvfølgelig aldri bestille time der igjen!

Faglig dyktig og gjorde meg trygg.

Klinikk: Dr. Willumsens Kvinneklinikk Skrevet

Hun gjorde meg trygg og forklarte hele tiden hva som skulle skje videre. Sympatisk, faglig dyktig. Følte meg sett og godt ivaretatt.

Veldige dyktige i sitt fag.

Klinikk: Dr. Willumsens Kvinneklinikk Skrevet

Mine hormoner var veldig lave.
Nina er helt fantastisk flink til å regulere så hormonene kommer i balanse igjen. Veldig støttende og flink til å lytte.
Er så takknemlig for at det finnes en så dyktige lege.
Anbefaler alle som sliter med ubalanse i hormonene å oppsøke henne.

Faglig dyktig, men lei av jobben sin?

Klinikk: Nina Willumsen Skrevet

Jeg har vært hos gynekolog Willumsen 2 ganger. Jeg opplevde henne som faglig dyktig, men nedlatende. Hun var forsinket, selvom jeg hadde første time. Sekretærene opplevde jeg som hyggelige og hjelpsomme. Jeg ble henvist til videre behandling ved sykehus av Willumsen. Det tok 6 uker før henvisning ble sendt fra dr. Willumsen og henvisningen hadde flere feil som fikk konsekvenser for min videre behandling. Jeg vil aldri benytte dr. Willumsen igjen!

Overkjører pasienten

Helt grusom opplevelse!
Man er relativt sårbar der man sitter, og dette bryr hun seg fint lite om. Upassendede kommentarer hagler, og jeg var helt knust etter timen min.
Jeg hadde en hel del spørsmål jeg aldri fikk spurt. Dette ble mer en belærende monolog enn en samtale mellom lege og pasient.

Faglig dyktig og forklarer

Klinikk: Nina Willumsen Skrevet

Har brukt Willumsen fra hun overtok denne praksisen. Hun oppdaterer seg faglig og er god til å "tegne", informere og veilede. Jeg opplever henne som en svært god lege som kjapt får overblikket og iverksetter tiltak med faglig begrunnelse. Hun er hyggelig og tar seg tid selv om jeg vet at hun har mye å gjøre. Jeg anbefaler henne til "alle", den beste gynekologen jeg som nå er i 60 årene har hatt. Handlekraftig dame som er den beste. (Og med kun 1 damegynekolog i privatpraksis i Drammen så skjønner man at det kan bli litt av et press). Det kan noen ganger ta litt tid å få svar når jeg ringer, men hver gang treffer jeg en hyggelig dame i den andre enden. Det er ikke akutt-telefon, så det går bra....og tid tar det på vanlige legekontor-tlf også)

En fornøyd pasienten

Klinikk: Nina Willumsen Skrevet

Jeg kjenner meg ikke igjen i de tidligere beskrivelsene. Jeg har bare positive erfaringer med besøk hos henne.

Lite profesjonell

Klinikk: Nina Willumsen Skrevet

Hun stresser, tar seg ikke tid til pasienten, forteller ikke hva hun skal gjøre, og det var en veldig vond undersøkelse. Uforsiktig og hardhendt. Slenger ut meget uprofesjonelle kommentarer. Hun har null forståelse.

Forsinkelse

Klinikk: Nina Willumsen Skrevet

Jeg har vart hos henne 4 ganger i siste et år . Hun var forsinket hvergang . Tror ikke skal ha time fra henne neste gang . Synes hjelper ikke så mye for spørsmål men Kanskje flink med prøver og sånn .

Elendig oppfølging

Klinikk: Nina Willumsen Skrevet

Gjentatte ganger har oppfølgingen vært fraværende, måtte avbryte hormonbehandling og oppstart av IVF pga gjentatte avbestillinger av time fra lege. Vikar satt inn uten varsling, forsinkelser og lite konkret faglig informasjon.

mye fravær og avvisende oppførsel

Klinikk: Nina Willumsen Skrevet

kan bare legge meg til rekken under, mye avbestilling av timeavtaler pga sykdom (3 det siste året) og nye timer blir satt opp langt senere da selvsagt alle andre blir flyttet også. Jeg har hatt Willumsen lenge da jeg oppfatter henne som flink, men det har nå gått over til at hun virker irritabel og fraværende når jeg først får timen jeg har ventet på. De siste gangene direkte frekk noe som ikke passer seg når man er i en sårbar situasjon i gynekolog stolen. Køene er ekstreme, og hele stedet bærer preg av å være overbelastet. Det er flott med den kompteansen hun innehar, men når hun ikke har tid til å følge opp skikkelig og når du først får time blir møtt med avvisning og en lite hyggelig lege så forsvinner hele poenget med å velge en faglig flink. Det er så og si umulig å få satt opp time (telefon kun åpen 2 timer om dagen) og øvrig personale er langt fra hyggelige hvis du først oppnår kontakt.

Ikke tilstedeværende

Klinikk: Nina Willumsen Skrevet

Haster veldig når jeg er der, virker som om hun bare vil ha meg ut igjen. Timene mine blir ofte flyttet og hun er mye syk så det er vanskelig å forholde seg til avtalene.

Skinnet kan bedra.

Klinikk: Nina Willumsen Skrevet

Jeg har vært hos willumsen i mange år med hyppige undersøkelser. Jeg har alltid følt at jeg har blitt tatt godt imot og at undersøkelsene har vært bra. Hun har alltid forklart mye men ofte den samme forklaringen og at hun har kontroll på situasjonen. Prøvesvarene som jeg fikk hjem i postkassen var alltid lite forklarende og skapte mye uro og bekymring hos meg etter jeg googlet hva prøveresultatene faktisk innebar. Min oppriktige bekymring for dette ble aldri tatt godt imot og hun svarte at hun hadde kontroll. Men dette er faktisk MITT liv og min sykdom. Saken var at mine resultater var veldig varrierende. Først harmløse så alvorlige, så tilbake til start også alvorlig igjen. JEG følte ikke at hun hadde kontroll på situasjonen og når hun ikke hørte min bekymring etter så mange år, kontaktet jeg min fastlege for hjelp. Dette resulterte i en time hos willumsen hvor jeg ble refset opp og ned og hun sa at dette var en barnslig oppførsel og at hun ikke hadde tid til dette TULLET her.. jeg forlot kontoret sjokkert og i full gråt over refsen jeg akkurat hadde mottatt. jeg hadde håpet at dette ville få henne til å forstå min bekymring men den snille, dyktige gynekologen viste sitt sanne jeg. Skinnet kan virkelig bedra.

Arrogant og upresis

Klinikk: Nina Willumsen Skrevet

Har vært hos denne legen 5 ganger de siste 2 årene. Hun har vært betydelig forsinket alle gangene, 2 ganger godt over 1 time. Når du først slipper inn virker hun svært arrogant og uhøflig. Utover dette virker hun faglig dyktig, og gjør en tilfredsstillende jobb.

Fantastisk, dyktig, lytter, forklarer og tar seg god tid

Klinikk: Nina Willumsen Skrevet

Jeg har ventet i 5 måneder på denne timen, men det var vel verdt å vente på. Etter fjerning av eggstokker har jeg slitt mye, prøvd mange hormonerstatninger, og vært hos flere gynekologer. Dette er første gang jeg er hos en lege som forstår sammenhengen. Jeg hadde med noen testsvar fra andre leger, og bare ut i fra å lese dem kunne hun fortelle meg langt mer enn hva de andre legene min har klart å lese ut av dem. Og ut i fra de svarene fortalte hun meg hvordan hun antok at jeg hadde det, og det var helt riktige antagelser. Hun forklarte sammenhengen, og årsak. Og hun mente hun kunne hjelpe med en bedre hormonmiks. Hun fremstår som dyktig, erfaren, oppdatert innen det siste innen hormonhelse. Hun var hyggelig, profesjonell, rett på sak, forsiktig da hun foretok gynekologisk undersøkelse. Hun ga meg den tiden det tok å forklare et komplekst "sykdomsbilde".

Første gang jeg opplever å bli tatt på alvor

Klinikk: Nina Willumsen Skrevet

Dr. Willumsen er faglig dyktig; hun tar seg tid til å forklare og er løsningsfokusert. Det er første gang jeg opplever å bli tatt på alvor i helsesystemet! Hun er god på å se pasienten og er ydmyk i sin fremtoning. Fantastisk dame som virkelig brenner for kvinners helse.
Det er litt ventetid på timer, men det er jo fordi hun er så populær:)! Vel verdt å vente på:)!

Dr.Jekyll and Mr.Hyde

Klinikk: Nina Willumsen Skrevet

Jeg var meget fornøyd med Dr.Willumsen helt frem til den dagen jeg klaget på en faktura jeg hadde fått på en time jeg ikke hadde dukket opp på. De hadde sendt varsel på min fasttelefonummer, og derfor hadde jeg ikke mottatt innkallelse til timen. I mitt forsøk på å forklare dette til sekretæren, fikk jeg beskjed om å ta dette direkte med Dr.Willumsen. Dette var ok for meg. Før jeg kom inn til undersøkelsen, hadde de lunsj, og moren til en av de ansatte kom med kake og gikk inn i lunsjrommet. Da jeg ble kalt inn til sekretæren for registrering, får jeg plutselig høre at hun hadde tatt opp betalingen med Dr.Willumsen (i lunsjen!) - og at jeg måtte betale uansett. Ergo, fratatt meg muligheten til å ta dette direkte, samtidig som at dette må ha vært pratet om på lunsjrommet med privatpersoner tilstede. Da Dr. Willumsen kom inn ble jeg bedt om å kle av meg, og jeg ba da om at sekretæren skulle gå ut. I følge Willumsen var sekretæren alltid tilstede på slike undersøkelser. Jeg hadde da vært pasient i noen år, og tidligere hadde det alltid vært kun Dr. Willumsen - og undersøkelsen ble gjort i et godt skjermet rom. Jeg forklarte mitt ubehag over følelesen av å bli urettferdig behandlet over en feil de selv hadde gjort - og at jeg av den grunn ikke hadde lyst til å ha sekretæren i rommet. Da tente Dr.Willumsen på alle plugger og høylytt erklærte "Dette har jeg hverken tid eller lyst til å bruke min kompetanse på - du får sette deg opp til en ny time!" hvorpå hun gikk ut av rommet og smalt døren igjen etter seg. Jeg er utrolig glad for at jeg er en voksen dame, og turte og la være å kle av meg uten å ha sagt i fra. Jeg ville i tilfelle ha følt dette som et mye større overgrep enn det det ble. Jeg følte meg uansett utrolig liten, og gråt da jeg skulle gjøre opp for journalen i resepsjonen. Jeg sluttet selvfølgelig på dagen etter denne behandlingen hos en Gynekolog jeg alltid tidligere var svært meget fornøyd med.

Kjølig og formell

Klinikk: Nina Willumsen Skrevet

Jeg var til rutineundersøkelse og opplevde denne som svært ubehagelig. Jeg skulle ønske at hun var mer forsiktig under undersøkelsen, og at hun hadde brukt noe tid på å få meg til å slappe av. Har aldri opplevd lignende. Om man har en dårlig dag skal ikke dette gå ut over pasienten.

Trygg, profesjonell og hyggelig

Klinikk: Nina Willumsen Skrevet

Samlet sett er jeg svært fornøyd med denne gynekologen. Jeg har tidligere vært hos en annen gynekolog som var både uhyggelig og upersonlig, slik er ikke Dr. Willumsen i det hele tatt. Hun tok seg tid til å lytte, ga råd og tips, viste profesjonalitet og var vennlig, trygg og hyggelig. Litt ventetid på forværelset var det, men for meg betyr det bare at hun bruker den tiden hun trenger for hver pasient - det er et godt tegn!

Enkelt å bestille på SMS, og jeg liker særlig godt at Dr. Willumsen selv prioriterer ventelisten, da kan "hastesaker" komme tidligere enn de mindre hastende sakene. Hyggelige og hjelpsomme sekretærer også.

Denne gynekologen vil jeg anbefale på det varmeste!

stressende

Klinikk: Nina Willumsen Skrevet

jeg kommer inn til timen etter en og halv time forsinkelse. Etter noen spørsmål, er hun sint, sier det er for mange spørsmål. Hun er stressende under hele undersøkelsen, sekretæren kommer inn ofte. Så det som skjedde
var at hun var forsinket, men det gikk over pasienten. Til slutt kommer hun ut til kontoret der jeg betaler og skriker om at jeg ikke skal få time uten ny henvisning fra legen. Hun tror da kanskje at det bare er henne som er gyn. lege. selv da hadde jeg aldri gått til henne igjen.