Nina Willumsen

Dr. Willumsens Kvinneklinikk, Nimo-klinikken

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1987)

Nimo-klinikken Telefonnummer31 30 09 1131 30 09 ...
Øvre Storgate 4-6 3018 Drammen
Nina Willumsen er gynekolog i Drammen

Siste vurderinger av Nina Willumsen

Grei men kunne vært bedre

Klinikk: Nina Willumsen Skrevet

Grei i timen men hadde noen spørsmål så var hun irritert å svare på. Synes ikke at legen skal gjøre det på denne måte. Vi er pasienter og legen må ha tålmodighet.

kunnskapsrik

Klinikk: Nina Willumsen Skrevet

anbefaler Nina på det sterkeste, svær mye forståelse, hun sier ting slik de er, på en varm måte, hun tok seg god tid, første gynekolog time og man blir tatt imot godt under undersøkelse snakker hun til pasient og undersøkelsen føles meget naturlig hun ser på det helhetlige og man merker hun virkelig vil hjelpe, om det er henvisning, råd, veiledning, ny time, hun ga meg mange gode ord, og opplevde dette som mye mer enn en vanlig gynekolog time. Veldig positivt overrasket aldri møtt på en slik sterk og god lege som Nina. Jeg skal alltid fortsette å gå til henne, samt andre medarbeidere er hyggelige, pålitelige. Nina er en seriøs dame, sier det som det er, leste noen flere vurderinger, men absolutt ingen grunn til bekymring, hun sier det som er nødvendig med god holdning, at hun skal hjelpe deg som mennesket. Nei kun positivt, var mer enn en vanlig gynekolog time kan jeg si, på en så profosjonell måte. At det er forsinkelse beklaget hun for med en gang, samme gjorde resepsjonisten, men når man først er inne på kontoret så forstår man mtp hun er spesialist og tar seg god tid til undersøkelse og å lytte til deg som pasient, motivere og mm. Slik at forsinkelse var helt greit for meg, slik hender og har hendt hos fastlege og legevakt, full forståelse men veldig rolig kontor m/kaffe, te magasin og avslappende sted slik at man får sunket godt i sofaen og vente null problem.

Positiv, effektiv og kunnskapsrik

Klinikk: Nina Willumsen Skrevet

Bare positive opplevelser i forbindelse med mine timer hos Willumsen. Har opplevd forsinkelser, men tenker dette er en spesialist og at det kan være pasienter som trenger henne litt lenger enn timen tilsier. Hun er kjempegod med oss i overgangsalder, viser forståelse, gir mat og trenings tips og justerer hormoner. Kjempefornøyd med henne!

Lite tilgjengelig

Lang ventetid. Halvt år.
Jeg opplever at det er unødig lang ventetid. Over et halvt år. Bestilte tidlig via fastlege til kontroll. Tre års perioder er for lenge mellom kontrollene. De kunne heller ikke sende innkalling slik tannleger gjør. Jeg har også fått vikar og endring av time i siste lita. Lite tillitsvekkende.

Anbefales ikke

Klinikk: Dr. Willumsens Kvinneklinikk Skrevet

Anbefaler ikke denne klinikken da hun opptrer veldig uprofesjonelt. For det første så er det alltid forsinkelser, ofte opp til 1 t. Og når man kommer inn har hun så dårlig tid at man ikke føler seg tatt på alvor. Ikke følger hun opp det hun selv sier heller. Opplevde at henvisningen hun skulle sende videre til Rikshospitalet ikke ble sendt før 6 uker etter timen, og da hadde jeg ringt og purret x antall ganger for å få den sendt. Resepsjonisten beklaget seg og sa gang på gang at det var lagt inn notat til henne uten at det skjedde noe. Dette er ca 1 år siden og jeg har byttet gynekolog. Det eneste positive ved klinikken var hyghelige og imøtekommende helsesekretærer/resepsjonister.