Nina Willumsen

Dr. Willumsens Kvinneklinikk, Nimo-klinikken

Fødselshjelp og kvinnesykdom.

1987

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Dr. Willumsens Kvinneklinikk Telefonnummer32 21 79 2132 21 79 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nedre Storgate 31 3015 Drammen
Nimo-klinikken Telefonnummer31 30 09 1131 30 09 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Øvre Storgate 4-6 3018 Drammen
Nina Willumsen er gynekolog i Drammen

Siste vurderinger av Nina Willumsen

5 stjerner med en liten minus

Klinikk: Nimo-klinikken Skrevet

Kom til Nimo for første gang for et besøk hos Nina Willumsen(gynekolog), men har i senere tid også vært hos Elisabeth(ernæringsfysiolog) og Lene(hudterapeut). Har følt meg veldig trygg, forstått og at jeg fikk god hjelp av alle tre. Som noen skriver kan Nina være direkte og kanskje det ikke passer alle men for min del liker jeg ikke leger som pakker ting inn og lar deg lure på hvor seriøs situasjonen er. Ting Nina har gått inn på har aldri noe gynekolog(eller min fastlege som for øvrig er kjempeflink) gått inn på. Hun fokuserte ikke kun på det gynekologiske men også på hele kroppen og sammenhengen mellom ting. Veldig kunnskapsrik lege, føler meg veldig trygg når jeg er hos henne. Har bare positivt inntrykk av Elisabeth også som virker som veldig flink og veldig hyggelig å prate med.
Sist gang jeg var på nimo var jeg hos Lene for konsultasjon som endte opp med behandling. Veldig positivt overrasket over hvor god tid hun tok seg til å høre på meg, undersøke huden min, spørre om alt som har med hudtilstanden min å gjøre og ikke minst hvor mye hun kunne og hvor superhyggelig hun er. Kommer definitivt til å komme tilbake hit.
Klinikken i seg selv er kjempefin, de har gjort en strålende jobb med interiøret. Ikke det man forventer av en slik klinikk i det hele tatt.
Det eneste negative for meg er resepsjonistene. Har møtt på muligens alle i løpet av mine mange besøk dit nå og har kun opplevd at hun ene er genuint hyggelig. Er flere som har en litt overlegen holdning og ikke får deg til å føle deg helt velkommen, så om det er noe de trenger å jobbe med på denne klinikken er det resepsjonen. Ellers 5 stjerner!
P.S. Stor pluss for kveldsåpent

Har byttet gynekolog.

Klinikk: Nimo-klinikken Skrevet

Har gått til Willumsen i mange år og har stort sett vært fornøyd. Hun skulle gjerne tatt seg bedre tid og gitt grundigere informasjon, og hun kan tidvis svare litt for direkte og sympatiløst på spørsmål, sannsynligvis pga. tidspress. Etter flytting til ny klinikk har tilliten sunket for meg.
Gjennomgikk en prosedyre jeg gruet meg til, fikk svært liten informasjon om smertene i forkant og hva jeg kunne forvente etterpå. Prosedyren var en traumatisk opplevelse, svært smertefull og invasiv. Hun hadde ikke med seg assistent, noe jeg absolutt synes hun burde hatt. Jeg fikk ingen form for sympatisk støtte rett etter prosedyren, noe jeg tydelig trengte, jeg ble heller henvist til resepsjonen for å sitte der.. Jeg gikk ut fra klinikken gråtende og i sterke smerter, og har vegret meg for å dra dit siden.
Jeg vil ikke anbefale denne gynekologen om man har traumer eller "gynekologskrekk". Hun er en god gynekolog for de som skal ta en enkel celleprøve eller liknende. Hun er veldig flink i faget sitt, og man kan være trygg på at man blir fulgt opp ordentlig. Jeg har dessverre sett meg nødt til å bytte gynekolog, da det er viktig for meg å bli sett og hørt også, og ivaretatt så godt som mulig når jeg er der. Det følte jeg dessverre ikke jeg ble her, de kunne strukket seg mye lenger.
Når det gjelder service har jeg også opplevd å få feil informasjon av resepsjonist ang. prøveresultater som påførte meg unødvendig stress i de dagene det tok meg å oppdage feilen selv. Jeg fikk en beklagelse og har ikke annet å utsette på resepsjonistene.

Grusomt sted

Klinikk: Dr. Willumsens Kvinneklinikk Skrevet

Dårlig behandling ved adkomst. Følte meg overhode ikke velkommen. Svært smertefull undersøkelse og småfrekk lege. Umulig å få tak i klinikken pr telefon. Anbefales ikke!

Trygg, behagelig og dyktig

Klinikk: Dr. Willumsens Kvinneklinikk Skrevet

Jeg anbefaler Nina Willumsen på det sterkeste. Jeg har kun vært der en gang, men vil komme til å fortsette. Hun var en utrolig behagelig person, rolig, trygg og flink. Veldig kunnskapsrik, og ga i allefall meg svar på alt jeg lurte på. Tok seg god tid, og viste omtanke.

Kunnskapsrik og trygg

Klinikk: Nimo-klinikken Skrevet

Dr. Willumsen er utrolig kunnskapsrik på mange områder og ser hele mennesket. Har fått gode resultater etter tverrfaglig behandling her. Gir ikke unødvendige resepter på medisiner, men anbefaler mat og kosttilskudd som funker. Kjempefornøyd!