Ija Meløe

Ija Meløe er gynekolog i Asker og Oslo

Siste vurderinger av Ija Meløe

Grundig og forsiktig

Klinikk: Meløes Gynekologisk Praksis Skrevet

Har vært hos henne to ganger og mitt inntrykk er at hun både er en dyktig og grundig gynekolog. Hun er forsiktig under undersøkelsen og tar supplerende blodprøver når hun mener det er nødvendig. Tilbakemelding på prøvesvar på sms. Lett å få time, enkelt å booke time selv via hjemmeside og grei pris til å være privat. Jeg går gjerne til henne igjen.

Meget misfornøyd

Klinikk: Meløes Gynekologisk Praksis Skrevet

Ikke godt humør, Smiler sjeldent. Virker arrogant. Nektet å ta ultralyd for å utelukke graviditet, da jeg skulle sette inn spiral. Forklarer aldri, setter bare i gang, Informerer heller ikke hva man må passe på etc. Drar ikke til henne igjen.

Veldig fornøyd!

Klinikk: Meløes Gynekologisk Praksis Skrevet

Jeg har vært hos Ija et par ganger og begge de gangene hadde vært veldig fornøyd. Hun kan virke litt streng, men er meget profesjonelt. Hun setter fort i gang, forklarer alt grundig, tar alle prøver og undersøker pasient med en gang. Det viktigste for meg var at hun kan russisk som gjorde det mye enklere å forklare plager og forstå terminologien for meg som er russisk selv. Anbefales!

Fornøyd men...

Klinikk: Meløes Gynekologisk Praksis Skrevet

Jeg er fornøyd med undersøkelsen. Men skulle ønske hun fortalte meg hva hun skulle gjøre FØR selve undersøkelsen + før UL. Hun er en av de som ikke forklarer så mye i forkant men bare setter i gang. Hun kunne også vært flinkere til å forklare diverse saker.

Meget fornøyd!

Klinikk: Meløes Gynekologisk Praksis Skrevet

Ija Meløe er en meget profesjonell og hyggelig spesialist. Jeg fant henne i forbindelse med graviditet og fødsel, og valgte å fortsette å gå dit også for vanlig rutinesjekk. Hun arbeider også ved Oslo Jordmor- og Kvinnesenter.

Meløe er grundig og seriøs (noe som kanskje kan forveksles med at hun er veldig streng, men det har vist seg å ikke være tilfellet) samtidig som prisnivået ikke er avskrekkende.

Anbefales! Jeg vil i alle fall ikke bytte gynekolog så lenge hun er tilgjengelig.