Ija Meløe

Ija Meløe er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Ija Meløe

Veldig fornøyd med besøket

Klinikk: Meløes Gynekologisk Praksis Skrevet

Ija Meløe er en veldig kompetent og dyktig lege. Hun bruker nødvendig tid med pasienter, tar imot alle papirene fra andre leger og leser nøye dem. I tillegg har hun et flott humør.

Hun er ikke arrogant, men en tydelig ordentlig gynekolog.

Hun er veldig forsiktig når det gjelder undersøkelser og hun gir profesjonelle tips til hvordan man kan fikse ting, som ble ødelagt av andre "gynekologene".

Jeg kommer til å henvise meg til Ija Vladimirovna videre under mitt svangerskap og fødsel helt sikkert!

Verdens beste lege

Klinikk: Meløes Gynekologisk Praksis Skrevet

Fin, varm og imøtekommende lege. Ser hele mennesket. Gir råd og veiledning i ulike faser av spekteret der en har behov for en gynekolog. Kan virkelig anbefales. Får time raskt. Lett tilgjengelig.

Kompetent, tar på alvor, bryr seg om pasienter

Klinikk: Meløes Gynekologisk Praksis Skrevet

Ija virker som en kompetent og erfaren lege. Hun skaper trygghet og er flink til å gi tilbakemelding om prøveresultater straks hun mottar dem.
Hun virker omsorgsfull og tillitsskapende. Hun svarer også på epost fra pasienter raskt.
Jeg kommer definitivt til å fortsette å ha Ija som min gynekolog.

høflig, snill og veldig god forståelse av pasientens behov

dyp forståelse og erfaring
Legen fant problemet jeg hadde ganske fort og jeg fikk den behandlingen jeg trengte i mange år.

Fantastisk

Klinikk: Vika Fysikalske Institutt Skrevet

Hyggelig og flott dame. Var hos henne på tidlig UL etter eget ønske. Hun forklarte nøye under hele undersøkelsen og viste hva vi så. Hun fortalte også hva hun selv så etter. Følte meg godt ivaretatt. Hyggelig og flott dame, som hadde stor forståelse for at dette var en spesiell opplevelse. Hun prøvde sterkt å få gode bilder for oss og vi fikk med oss et kjempe fint et!
Anbefaler alle som ønsker tidlig ul til å gå til henne :) Prisen er heller ikke noe å klage på :)