Ija Meløe

A-Medi medisinske senter, Meløes Gynekologisk Praksis, Vika Fysikalske Institutt

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2002)

Siste vurderinger av Ija Meløe

Trygg og dyktig lege!

Klinikk: Meløes Gynekologisk Praksis Skrevet

Anbefaler!Dyktig lege som er behjelpelig i alt. Raske tilbakemeldinger. Lett å få time hvis akutt.Jeg kommer tilbake til Ija

Kunnskapsrik lege

Klinikk: Meløes Gynekologisk Praksis Skrevet

Er fornøyd med undersøkelsen, fikk hjelpen jeg trengte. Hun bestilte også alle nødvendige blodprøver, fikk svar på sms etter at prøveresultater ble ferdige. Prisen oppleves som rimelig.
Men det er noen ting som kunne bli bedre... Jeg opplevde at hun bare satte i gang, men skulle ønske mer forklaring før selve undersøkelsen og UL. Fikk også lite informasjon om tilstanden min og veien videre, synes hun kunne vært flinkere til å forklare dette.

mye mer en bare fantastisk genykolog

Klinikk: Meløes Gynekologisk Praksis Skrevet

Har vært hos Ija i mange år nå i mellom har vært hos andre to fordi de ble anbefalt. Kommer tilbake til Ija og nå skal aldri bytte henne igjen. Hun er flink, dyktig, profesjonell. God kommunikasjon , god humør og føler meg meget bra med henne. Kan snakke med henne timevis, men dessverre må hun jobbe videre:)) Anbefaler på det sterkeste!!! Verdens beste lege!

Kjempe bra!

Klinikk: Vika Fysikalske Institutt Skrevet

Veldig fornøyd med Ija! Var hos henne på tidlig UL, og følte meg både sett og hørt - samtidig som hun var grundig og forklarte godt igjennom hele prosessen, samt kom med gode tips og råd. Anbefales!

Fantastisk gynekolog!

Klinikk: Vika Fysikalske Institutt Skrevet

Fantastisk gynekolog som bryr seg om pasientene sine. Profesjonell innstilling til pasient og mye kompetanse. Faglig dyktig og god kommunikasjon. Anbefaler henne på det sterkeste!

Dette er en Pluss-tjeneste.