Ija Meløe

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2002)

Ija Meløe er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Ija Meløe

mye mer en bare fantastisk genykolog

Klinikk: Meløes Gynekologisk Praksis Skrevet

Har vært hos Ija i mange år nå i mellom har vært hos andre to fordi de ble anbefalt. Kommer tilbake til Ija og nå skal aldri bytte henne igjen. Hun er flink, dyktig, profesjonell. God kommunikasjon , god humør og føler meg meget bra med henne. Kan snakke med henne timevis, men dessverre må hun jobbe videre:)) Anbefaler på det sterkeste!!! Verdens beste lege!

Kjempe bra!

Klinikk: Vika Fysikalske Institutt Skrevet

Veldig fornøyd med Ija! Var hos henne på tidlig UL, og følte meg både sett og hørt - samtidig som hun var grundig og forklarte godt igjennom hele prosessen, samt kom med gode tips og råd. Anbefales!

Fantastisk gynekolog!

Klinikk: Vika Fysikalske Institutt Skrevet

Fantastisk gynekolog som bryr seg om pasientene sine. Profesjonell innstilling til pasient og mye kompetanse. Faglig dyktig og god kommunikasjon. Anbefaler henne på det sterkeste!

Beste gynekolog!

Klinikk: Vika Fysikalske Institutt Skrevet

Jeg begynte hos Ija etter anbefaling fra en venninne. Ija er svært dyktig, hyggelig og det er kort ventetid. Jeg er hennes pasient i flere år nå, både før graviditet (vanlig sjekk) og under graviditet. Det er beroligende å ha henne som spesialist med erfaring og kunnskap. Anbefales!

Veldig fornøyd med besøket

Klinikk: Meløes Gynekologisk Praksis Skrevet

Ija Meløe er en veldig kompetent og dyktig lege. Hun bruker nødvendig tid med pasienter, tar imot alle papirene fra andre leger og leser nøye dem. I tillegg har hun et flott humør.

Hun er ikke arrogant, men en tydelig ordentlig gynekolog.

Hun er veldig forsiktig når det gjelder undersøkelser og hun gir profesjonelle tips til hvordan man kan fikse ting, som ble ødelagt av andre "gynekologene".

Jeg kommer til å henvise meg til Ija Vladimirovna videre under mitt svangerskap og fødsel helt sikkert!