Lars Kåre Fagerheim

Hudlege

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (2007)

Aleris Frogner Telefonnummer22 54 10 0022 54 10 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Lars Kåre Fagerheim er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Lars Kåre Fagerheim

Trygg og dyktig hudlege

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Lars Kåre virket trygg og visste hva han drev med. Fjernet to føflekker raskt og smertefritt, og bra oppfølging i etterkant.

Arrogant tilnærming og manglende undersøkelse

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Opplevde Lars Kåre som arrogant, og at han kom med "lettvinte" forklaringer på hud-/neglproblemer jeg har hatt i flere måneder. Fikk en SMS med diffus forklaring på tilstanden. "Timen" tok 10 minutter, og inkluderte intet enn hva jeg var klar over tidligere. Jeg kan en del om faget selv, og hadde forventet mer. Jeg er glad for at det var helseforsikringen min som betalte for timen - hadde det ikke vært slik, så ville jeg bestridt fakturaen.

Rask og effektiv behandling

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Kort ventetid for time til konsultasjon, fikk samtidig utført behandling/kirurgi på stedet. Meget godt fornøyd med informasjon og rådgiving som ble gitt vedrørende både diagnose, behandlingsform, og muligheter for bruk av helseforsikringsordning.

Kjempedyktig lege - ikke minst behagelig

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Absolutt en av de beste legene jeg har vært hos. Han tok seg tid til å forklare bakgrunn, behandling og fremtidsfasen.
Jeg har vært hos han i dag 25.05.2016 - og gleder meg alt til å komme tilbake om 2 uker.

Meget behagelig og konsis

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Hudlege Lars Kåre Fagerheim må absolutt anbefales. Han er lyttende, fagorientert, grundige og lett forståelig. Når man i helsevesenet må vente 1/2 år via fastlegen for spesialist-konsultasjon, tok det kun 2 dager hos Aleris.