Lars Kåre Fagerheim

Aleris Frogner

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (2007)

Aleris Frogner Telefonnummer22 54 10 0022 54 10 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Lars Kåre Fagerheim er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Lars Kåre Fagerheim

Ekstremt dyktig, nøye og effektiv - ingen arr!

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Det har gått noen måneder siden Lars Kåre Fagerheim fjernet to føflekker og en liten "utvekst" på huden min. Han var svært effektiv, og forklarer godt underveis hva som skal skje og hvordan. Jeg opplevde ingen smerte. Jeg følte meg trygg og ivaretatt. Fagerheim er faglig sterk, hyggelig, flink med mennesker og kommuniserer tydelig og med respekt. Ettersom han også er veldig nøye har jeg idag ingen arr etter noen av inngrepene.

Klage på Lars Kåre Fagerheim

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Bestilte time skriftelig hos Aleris Frogner for IPL- behandling med IPL-laser hos Lars Kåre Fagerheim. Når jeg ankommer timen har han ikke tilgang til laseren, og sier at han "ikke leser beskjedene på dataen" før konsultasjonene. Lars Kåre Fagerheim fakturerer meg 1890,- kr for å sitte på kontoret hans i 3 minutter - uten noen form for behandling. Fakturaen oppgir at konsultasjonen varte i 30 minutter - hvilket er umulig når regningen ble betalt 17 minutter etter at konsultasjonen startet. (Ventet 10 minutter i resepsjonen for å få betalt).

Trygg og dyktig hudlege

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Lars Kåre virket trygg og visste hva han drev med. Fjernet to føflekker raskt og smertefritt, og bra oppfølging i etterkant.

Arrogant tilnærming og manglende undersøkelse

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Opplevde Lars Kåre som arrogant, og at han kom med "lettvinte" forklaringer på hud-/neglproblemer jeg har hatt i flere måneder. Fikk en SMS med diffus forklaring på tilstanden. "Timen" tok 10 minutter, og inkluderte intet enn hva jeg var klar over tidligere. Jeg kan en del om faget selv, og hadde forventet mer. Jeg er glad for at det var helseforsikringen min som betalte for timen - hadde det ikke vært slik, så ville jeg bestridt fakturaen.

Rask og effektiv behandling

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Kort ventetid for time til konsultasjon, fikk samtidig utført behandling/kirurgi på stedet. Meget godt fornøyd med informasjon og rådgiving som ble gitt vedrørende både diagnose, behandlingsform, og muligheter for bruk av helseforsikringsordning.