Lars Kåre Fagerheim

Hudlege

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (2007)

Aleris Frogner Telefonnummer22 54 10 0022 54 10 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Lars Kåre Fagerheim er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Lars Kåre Fagerheim

Kunnskapsrik og lett å snakke med!

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Jeg fikk veldig god behandling hos legen. Bagatelliserte ikke, men var tydelig i sin samtale med meg. Gode og saklige råd.

Flink og hyggelig spesialist

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Jeg var inne til en undersøkelse og opplevde legen som flink, effektiv og sympatisk i møte med pasienten.

Veldig dårlig inntrykk.

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Var inne i 7 min.Møtte en arrogant fyr, med manglende kontaktevne.Urolig konsultasjon , virket likgjyldig.Stemmer overhode ikke med hvordan han presangterer seg selv på siden sin.Betalte over kr.2000,-.Kommer aldri tilbake.

Ekstremt dyktig, nøye og effektiv - ingen arr!

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Det har gått noen måneder siden Lars Kåre Fagerheim fjernet to føflekker og en liten "utvekst" på huden min. Han var svært effektiv, og forklarer godt underveis hva som skal skje og hvordan. Jeg opplevde ingen smerte. Jeg følte meg trygg og ivaretatt. Fagerheim er faglig sterk, hyggelig, flink med mennesker og kommuniserer tydelig og med respekt. Ettersom han også er veldig nøye har jeg idag ingen arr etter noen av inngrepene.

Klage på Lars Kåre Fagerheim

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Bestilte time skriftelig hos Aleris Frogner for IPL- behandling med IPL-laser hos Lars Kåre Fagerheim. Når jeg ankommer timen har han ikke tilgang til laseren, og sier at han "ikke leser beskjedene på dataen" før konsultasjonene. Lars Kåre Fagerheim fakturerer meg 1890,- kr for å sitte på kontoret hans i 3 minutter - uten noen form for behandling. Fakturaen oppgir at konsultasjonen varte i 30 minutter - hvilket er umulig når regningen ble betalt 17 minutter etter at konsultasjonen startet. (Ventet 10 minutter i resepsjonen for å få betalt).