Lars Kåre Fagerheim

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Tlf: 22 54 10 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Lars Kåre Fagerheim er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Lars Kåre Fagerheim

Arrogant tilnærming og manglende undersøkelse

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Opplevde Lars Kåre som arrogant, og at han kom med "lettvinte" forklaringer på hud-/neglproblemer jeg har hatt i flere måneder. Fikk en SMS med diffus forklaring på tilstanden. "Timen" tok 10 minutter, og inkluderte intet enn hva jeg var klar over tidligere. Jeg kan en del om faget selv, og hadde forventet mer. Jeg er glad for at det var helseforsikringen min som betalte for timen - hadde det ikke vært slik, så ville jeg bestridt fakturaen.

Rask og effektiv behandling

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Kort ventetid for time til konsultasjon, fikk samtidig utført behandling/kirurgi på stedet. Meget godt fornøyd med informasjon og rådgiving som ble gitt vedrørende både diagnose, behandlingsform, og muligheter for bruk av helseforsikringsordning.

Kjempedyktig lege - ikke minst behagelig

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Absolutt en av de beste legene jeg har vært hos. Han tok seg tid til å forklare bakgrunn, behandling og fremtidsfasen.
Jeg har vært hos han i dag 25.05.2016 - og gleder meg alt til å komme tilbake om 2 uker.

Meget behagelig og konsis

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Hudlege Lars Kåre Fagerheim må absolutt anbefales. Han er lyttende, fagorientert, grundige og lett forståelig. Når man i helsevesenet må vente 1/2 år via fastlegen for spesialist-konsultasjon, tok det kun 2 dager hos Aleris.

Dårlig opplevelse

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Ga masse faktaopplysninger veldig raskt, og åpnet ikke for mine spørsmål underveis. 1650 kroner er en stiv pris for 25 minutter som egentlig ikke hjalp så veldig mye.