Maya Tigalonova

Hudlege

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (1989)

Oslo Hudklinikk Telefonnummer22 93 08 1022 93 08 ...
Hegdehaugsveien 36 B 0352 Oslo
Maya Tigalonova er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Maya Tigalonova

Ikke fornøyd

Klinikk: Oslo Hudklinikk Skrevet

Jeg fikk ikke en god opplevelse med Maya. Jeg var hos henne etter henvisning av fastlege på konsultasjon med et problem jeg selv syns er pinlig og stygt. Hun reagerte litt dramatisk da hun så plagene (som ikke fikk meg til å føle meg noe bedre), var kort mot meg og krass. Først ble jeg glemt, så jeg ventet nesten 1 time før jeg sa i fra, og fikk da "kjeft" fordi jeg ikke hadde sagt ifra før. Hele besøket ga meg en dårlig vibe og jeg ville ikke tilbake på ny time, så jeg ba om ny henvisning fra fastlegen min.

Hun er sikkert veldig kunnskapsrik om faget sitt, men som en pasient med litt lege- og sprøyteskrekk var det ikke en hyggelig time med noe form for kundeservice.

Omsorgsfull og kunnskapsrik

Klinikk: Oslo Hudklinikk Skrevet

Maya er svært kunnskapsrik, og veldig omsorgsfull. Hun bryr seg om pasientene sine, og tar seg alltid tid til å hjelpe og høre.

Veldig dyktig lege som anbefales!!

Proff og omsorgsfull

Klinikk: Oslo Hudklinikk Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med behandlingen og oppfølgingen jeg har fått hos Oslo Hudklinikk. Jeg opplever Dr. Maya som en dyktig og grundig spesialist. Hun kan være litt "streng", men på en moderlig og omsorgsfull måte. Det er bra! Herved anbefalt!

Fantastisk

Klinikk: Oslo Hudklinikk Skrevet

Flink og meget kompetent lege. Hun er en av de dyktigste legene jeg har møttet. Veldig presis med svar. Ingen BS. Muligens hun er litt dårlig med språk men for meg er det viktigere å få en dyktig lege som kan hjelpe meg.

Kommunikasjonsutfordringer, men kort ventetid

Klinikk: Oslo Hudklinikk Skrevet

Kan godt være hun er flink, men kommunikasjonen er usedvanlig vanskelig. Virker stresset. Jeg forstår hva hun sier ord for ord, men ofte ikke hva hun mener. Lurer på om hun forstår hva jeg sier. Kan også være vanskelig å komme til ordet.