Jens Roar Bjerke

Hudlege

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (1973)

Oslo Hudklinikk Telefonnummer22 93 08 1022 93 08 ...
Hegdehaugsveien 36 B 0352 Oslo
Jens Roar Bjerke er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Jens Roar Bjerke

Anbefales ikke!

Klinikk: Jens Roar Bjerke Skrevet

Absolutt ikke fornøyd. Gammel mann som jeg følte ikke tok jobben sin seriøst og som har blitt for sløv til jobben sin. Han nektet å ta vevsprøve av utslettet jeg hadde og var påståelig og usympatisk. Spar dere for å oppleve en sånn sur og vanskelig og dårlig lege!!

Bare problemer

Klinikk: Jens Roar Bjerke Skrevet

Legen sender ikke rapport til fastlegen. Ikke til Helfo, så egenandelen blir ikke registrert (6 måneder etter timen).
Ikke nok med ventetid, flere ganger med oppfølging nødvendig på grunn av mangler.

Gammel mann som følger med i forskning

Klinikk: Jens Roar Bjerke Skrevet

Jeg har vært hos Bjerke en del ganger. Han følger godt med på forskning, både når nye produkter kommer og hvordan nye produkter utvikler seg. Jeg fikk prøve et produkt, Protopic, som var helt nytt og som virket helt ok. Etter hvert fikk jeg likevel vite fra Bjerke at jeg skulle slutte med det fordi videre forskning tilsa at det ikke var så bra likevel.

Det er positivt å se leger følge med i hva som skjer av utvikling i fagfeltet sitt. Det gjør at man stoler mer på legen sin.

Selv om Bjerke er gammel vel jeg absolutt anbefale ham.

PS! Så vidt jeg husker har de ikke resepsjonist. Det kan derfor ta litt tid før de åpner døren.