Kjetil Aarstein

Hudlege

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (1986)

Lillestrøm Hudklinikk Telefonnummer63 89 97 7763 89 97 ...
C. J. Hansens vei 7 2007 Kjeller
Kjetil Aarstein er hudlege i Lillestrøm

Siste vurderinger av Kjetil Aarstein

Han kan faget sitt

Klinikk: Lillestrøm Hudklinikk Skrevet

«Han fant fort ut at mine problemer mht nupper og kviser i ansiktet var «snill hudkreft».
De ansatte er hyggelige alle sammen :)
Det gledes det til neste besøk.»

Helt håpløst behandling

Klinikk: Lillestrøm Hudklinikk Skrevet

Etter å ha ventet 55min for konsultasjon, ble jeg nesten invitert ut etter mindre enn 10 min. Korte og unnvikende svar om problemet mitt, kunne ikke få et teknisk overbevisende svar fra legen ... bare ta mitt ord for det at alt er greit, ta en brosjyre og les det hjemme...

Etter behandling så sa jeg i skranken at det er ikke bra nok at mann må vente en time (det er vanlig her) sykepleieren ropte på meg: hvis du ikke liker det, gå til privat! Noen personer burde få lov å behandle kun søppel, ikke folk.
Håpeløst arbeidsmoral og kunnskaper.

Støttende og forståelsesfull

Klinikk: Lillestrøm Hudklinikk Skrevet

Dr. Aarstein tok seg god tid til å lytte til meg, ga meg alternativer, undersøkte meg og forsto meg. Dette er mangelvare blant fastleger, og kanskje mer vanlig hos andre spesialister, men det var likevel en befrielse å komme dit og fortelle situasjonen uten å føle at jeg måtte forsvare meg eller at problemene mine ble bagatellisert.
Dr. Aarstein hadde god forståelse for hva hudproblemer kan gjøre med psyken og jeg opplevde at han ville gjøre det bedre for for meg.
Anbefaler virkelig å gå til ham!

Ikke hva man forventer

Klinikk: Lillestrøm Hudklinikk Skrevet

Lege som ikke lytter, sitter med nesa i papirer hele tiden. Veldig firkantet. Føler meg ikke ivaretatt, men heller kontrollert som om jeg var en vareleveranse.
Dårligere kunnskap om hud enn man forventer av en spesialist på hud.
Kontoret har kun telefontid i 2 timer, og ellers er det umulig å få kontakt med de. Legen er alltid forsinket. Greit venteværelse, gratis kaffe.

Veldig god oppfølging

Klinikk: Lillestrøm Hudklinikk Skrevet

Dette er en av få leger jeg har møtt som har tatt seg tiden til å lytte. Jeg har hele tiden under behandlingen følt at jeg har en lege som følger med meg og passer på. Resten av de ansatte på legekontoret er også overraskende hyggelig og serviceinnstilt. Den totale opplevelsen er veldig bra!