Trine Lilly Halvorsen

Hudlege

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (2002)

Kolbotn Hudlegesenter Telefonnummer66 80 87 6566 80 87 ...
Trollåsveien 25 1414 Trollåsen
Askin Telefonnummer64 80 90 9064 80 90 ...
Rosenholmveien 25 1414 Trollåsen
Trine Lilly Halvorsen er hudlege i Nordre Follo

Siste vurderinger av Trine Lilly Halvorsen

Fantastisk dyktig og hyggelig hudlege

Klinikk: Kolbotn Hudlegesenter Skrevet

Jeg stusser litt over anmeldelsen på siden, og ønsker å legge ut min erfaring med Trine.

Jeg fikk kjapt time etter en avbestilling og ble tatt inn bare ett par dager etter henvisningen kom. Etter en svært dårlig erfaring med en annen hudlege, gruet jeg meg - men møte en imøtekommende, rolig og svært dyktig lege.

Trine er behagelig, hun tar deg på alvor og setter raskt i gang riktig behandling. Jeg hadde prøvd alt, og det viste hun forståelse for. Jeg var også skeptisk til Iso, men hun beroliget meg!

Damene i resepsjonen er også hyggelige, og lette å komme i kontakt med på telefon.

Når jeg har hatt spørsmål til blodprøver eller bivirkninger, har Trine alltid ringt meg personlig tilbake samme dag - og vært veldig trygg. Hun har forklart ulike verdier, og gitt resept på eventuelle kremer jeg har hatt behov for.

Nå har jeg avsluttet behandlingen, men hadde uten tvil valgt Trine 10/10 ganger igjen. De som får hjelp av henne, er heldige!!

Overfladisk

Klinikk: Kolbotn Hudlegesenter Skrevet

Lang ventetid. Da jeg endelig fikk time virket legen veldig uinteressert på tross av at jeg har en meget sjelden hudsykdom. Hun reiste seg aldri fra stolen for å undersøke mine utslett. Skrev uinteressert ut resept på salve. Jeg var spesielt skuffet fordi jeg hadde ventet i 7 måneder på timen og utslettet plager meg veldig.