Kjell Arne Stene Hoff

Kjell Arne Stene Hoff er hudlege i Gjøvik

Siste vurderinger av Kjell Arne Stene Hoff

Trivelig plass

Klinikk: Gjøvik Hudlegesenter Skrevet

Jeg blir alltid tatt på alvor når jeg er der. God kunnskap og dyktig lege. Veldig hyggelig personalet.

Ikke spesielt fornøyd

Klinikk: Gjøvik Hudlegesenter Skrevet

Har over lengre tid hatt alvorlige problemer som har gått utover min allmenntilstand, og følte ikke jeg ble tatt på alvor. Ble fortalt at alle andre hadde det værre og at dette måtte jeg fikse selv, det er ikke så lett? Neida, jeg kan bare ikke bevege meg noe særlig, spesielt på sommeren. Viste stolt frem grufulle bilder av situasjonen min og viste det frem der og da, ikke bra nok....

Urimelig lang ventetid

Klinikk: Gjøvik Hudlegesenter Skrevet

Ventetiden for øyeblikkelig hjelp er 4 og1/2 mnd. fra fastlegen sendte henvisningen. Fastlege kunne ikke starte noe form for behandling før jeg hadde vært hos hudlege.

Trygg og Kunnskapsrik

Klinikk: Gjøvik Hudlegesenter Skrevet

ENDELIG kom jeg til en lege som hadde kunnskap om min situasjon. Han var forberedt og ga meg rikelig med informasjon om mine valgmuligheter. Jeg anbefaler han på det sterkeste!

Overflatisk

Klinikk: Gjøvik Hudlegesenter Skrevet

Etter to besøk, hvor hudlegen viste liten kunnskap om diagnosen min, ble vi enige om at jeg burde henvises videre. Han har skrevet det i journalen min. Men etter mange måneder har han fortsatt ikke sendt noen henvisning, til tross for at jeg har ringt kontoret om det flere ganger. Jeg føler at jeg ikke blir tatt på alvor.