Asta Meland Lysebo

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (1995)

Asta Meland Lysebo er hudlege i Bergen

Siste vurderinger av Asta Meland Lysebo

Etter ventetid på over 6 mnd ble timen kansellert under 24 timer før!

Klinikk: Hudlegen i Vågen, Asta Meland Lysebo Skrevet

Hadde time i september og etter å ha ventet i 6 måneder så kom en SMS under 24 timer før timen om at timen ble kansellert og at fastlege måtte henvise til ny hudlege og dermed ny ventetid. Meget dårlig behandling da det viser seg at mange har fått timer etter at denne sms ble sendt og jeg kunne fått behandling mye raskere.

Tålmodig og hjelpsom

Klinikk: Hudlegen i Vågen, Asta Meland Lysebo Skrevet

Jeg følte meg komfortabel og lyttet til. Avtalen var rask og saklig, og selv om jeg følte meg usikker fikk hun meg til å føle meg komfortabel. Vil definitivt anbefale.

Kunnskapsrik og effektiv

Klinikk: Hudlegen i Vågen, Asta Meland Lysebo Skrevet

Jeg har hatt problemer med eksem i 25 år, og gjennom årene har de endret seg i intensitet og plassering. Når jeg har gått til andre har svaret alltid vært "bruk dermovat og fuktighetskrem". Asta gikk gjennom plagene mine nøye, ga meg svar jeg har lurt på nesten hele livet og en behandlingsplan for nedtrapping, vedlikehold, kriseplan og en åpen linje om symptomene ikke blir bedre innen et gitt tidsrom. Stor forskjell fra andre hudleger!

Kronisk forsinket

Klinikk: Hudlegen i Vågen, Asta Meland Lysebo Skrevet

Dårlig tilgang til parkering i område. I tillegg så er legen alltid forsinket. Ikke med 5 minutter eller kanskje 10. Men gjerne nermere timen. Betal gjerne parkering for et helt døgn så vet du at du ikke får bot.totalt meningslaust. Å så må en ta av skoene for å komme inn på kontoret. Ikke noen krise men ikke noe eg setter pris på.

Behagelig og forståelsesfull

Klinikk: Hudlegen i Vågen, Asta Meland Lysebo Skrevet

Har vært plaget med kviser over lengre tid. Da jeg kom til Asta følte jeg meg godt ivaretatt. Hun er behagelig som person og forståelsesfull. Nølte ikke med å gi meg behandling med medisiner. Anbefales!