Eli Synnøve Lilleskog

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (2000)

Eli Synnøve Lilleskog er hudlege i Bergen

Siste vurderinger av Eli Synnøve Lilleskog

Veldig god oppfølging og stor effekt på svettebehandling

Klinikk: Bryggen Hudlegesenter Skrevet

Har vært flere ganger hos Eli Synnøve Lilleskog for botoxbehandling på Bryggen Hudlegesenter. Her har jeg blitt godt ivaretatt og alltid møtt med et smil. Svettebehandlingen har hatt stor effekt og hjulpet meg veldig. Jeg kommer definitivt tilbake for flere behandlinger, og vil anbefale Bryggen Hudlegesenter på det sterkeste.

Dårlig tid

Klinikk: Bryggen Hudlegesenter Skrevet

Opplever at man må komme seg ut fortest mulig. Sikkert flink faglig men opplevde at jeg var til bry til tross for at jeg betalte 2000kr for ca 5 min laserbehandling. Det er satt av 20 min per pasient men hun var for sen og det gikk utover min time. Altfor dyrt for lite behandling. Kommer ikke tilbake

Vi er lei oss for at du opplevde det slik. Ser at du ble tatt rett inn til laser første gangen du var her, og det ble gitt informasjon og laser på et test-felt. 1990,- er det det koster for laser, og vi tilstreber å starte med dette uten en før-konsultasjon. Ta gjerne kontakt for en prat, vi tilstreber alltid at pasientene våre skal bli fornøyde.

Besvart av Eli Synnøve Lilleskog

Storfornøyd

Klinikk: Bryggen Hudlegesenter Skrevet

Jeg kan anbefale Dr. Eli Synnøve Lilleskog på det sterkeste.

Mitt første møte med henne var for over 10 år siden da jeg fikk isotretinion mot akne. Senere har jeg vært hos henne for føflekksjekk, resept på tretinoin og fjerning av føflekk to ganger.

Dyktig, profesjonell og trygg. Anbefales!

Trygg, informativ og grundig

Klinikk: Bryggen Hudlegesenter Skrevet

Fikk raskt time hos Eli Synnøve. Ble møtt av et varmt og dyktig menneske. Hun tok en grundig undersøkelse, informerte om mulige alternativer og anbefalte det alternativet som passet best for mitt problem. Opplevde henne som kunnskapsrik og erfaren innen dette fagfeltet! Stor bonus at jeg kunne booke time på kveldstid! Anbefales sterkt!

Faglig dyktighet

Klinikk: Bryggen Hudlegesenter Skrevet

Eli Synnøve er hyggelig og imøtekommende. Jeg opplever meg godt ivaretatt i møte med henne. Hun er faglig dyktig og behandlingene har gitt gode resultater.