Morten Dalaker

Trondheim Hudlegesenter AS

• Hud og veneriske sykdommer
  • Patologi

1986

Trondheim Hudlegesenter AS  Telefonnummer73 52 00 5173 52 00 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Carl Johans gt 3 7010 Trondheim
Morten Dalaker er hudlege i Trondheim

Siste vurderinger av Morten Dalaker

Utrolig hyggelig hudlege

Klinikk: Trondheim Hudlegesenter AS  Skrevet

Jeg føler at jeg blir hørt og at får hjelp til de tingene jeg oppsøker legen for. Rusher ikke gjennom timen, men lytter gledelig. Har en del pasienter, slik at man ofte må vente noen uker før man får time - i følge meg er det verdt ventetiden. Hyggelig og hjelpsom!

FANTASTISK LEGE!

Klinikk: Trondheim Hudlegesenter AS  Skrevet

Kunne ønske denne mannen hadde vært en fastlege. Mer konkret, sympatisk og trygg person skal du se lenge etter. Bistår med alt han kan, lytter og utfører ting raskt. Takk Morten, for at slike leger som deg finnes!!! Anbefales på det _sterkeste_ !!!:)

Trygg og hyggelig!

Klinikk: Trondheim Hudlegesenter AS  Skrevet

Jeg har bestandig var skeptisk til legene som bruker uttrykk som "muligens", "kanskje" og "trolig". Dr. Dalaker gjør tydelige diagnoser, gir konkrete råd og virker kunnskapsrik! Hyggelig som menneske er han også! Jeg følte meg hørt og trygg som pasient.
Eneste som trekker ned, 6 måneders ventetid.

Klinikk: Trondheim Hudlegesenter AS  Skrevet

Morten Dalaker er en utrolig profesjonell lege på alle måter. Han lytter til pasienten, tar seg god tid og gir seg ikke før den medisinske behandlingen har effekt. En utrolig sympatisk lege som kan kunsten med å kombinere kommunikasjon med medisinsk behandling.

Veldig hjelpsom og hyggelig

Klinikk: Trondheim Hudlegesenter AS  Skrevet

Fantastisk kunnskapsrik og hjelpsom lege, etter 10 år med nytteløse besøk hos MANGE hudleger pga hyperhidrose kom jeg HELDIGVIS til ham, han visste om en medisin som brukes i resten av Europa men svært lite i Norge, og jeg ble FRISK i løpet av få uker. Helt utrolig, han har gitt meg et nytt liv. Han har også tatt mine moderate akneproblemer på alvor og med forståelse, og behandlet meg for det og. Mest forståelsesfulle, kunnskapsrike og hjelpsomme lege jeg har møtt. Er enormt takknemlig! Skulle ønske jeg kunne gi mer enn 5 stjerner.