Morten Dalaker

Morten Dalaker er hudlege i Trondheim

Siste vurderinger av Morten Dalaker

Trygg og hyggelig!

Klinikk: Trondheim Hudlegesenter AS  Skrevet

Jeg har bestandig var skeptisk til legene som bruker uttrykk som "muligens", "kanskje" og "trolig". Dr. Dalaker gjør tydelige diagnoser, gir konkrete råd og virker kunnskapsrik! Hyggelig som menneske er han også! Jeg følte meg hørt og trygg som pasient.
Eneste som trekker ned, 6 måneders ventetid.

Fantastisk lege

Klinikk: Trondheim Hudlegesenter AS  Skrevet

Morten Dalaker er en utrolig profesjonell lege på alle måter. Han lytter til pasienten, tar seg god tid og gir seg ikke før den medisinske behandlingen har effekt. En utrolig sympatisk lege som kan kunsten med å kombinere kommunikasjon med medisinsk behandling.

Veldig hjelpsom og hyggelig

Klinikk: Trondheim Hudlegesenter AS  Skrevet

Fantastisk kunnskapsrik og hjelpsom lege, etter 10 år med nytteløse besøk hos MANGE hudleger pga hyperhidrose kom jeg HELDIGVIS til ham, han visste om en medisin som brukes i resten av Europa men svært lite i Norge, og jeg ble FRISK i løpet av få uker. Helt utrolig, han har gitt meg et nytt liv. Han har også tatt mine moderate akneproblemer på alvor og med forståelse, og behandlet meg for det og. Mest forståelsesfulle, kunnskapsrike og hjelpsomme lege jeg har møtt. Er enormt takknemlig! Skulle ønske jeg kunne gi mer enn 5 stjerner.

Fantastisk lege

Klinikk: Trondheim Hudlegesenter AS  Skrevet

Sympatisk og dyktig lege,har hatt Morten som hudlege siden jeg var lita jente,og kunne ikke bedt om bedre lege.Han tar seg alltid god tid,bryr seg virkelig.Kunne aldri tenkt tanken engang om å bytte han ut mot en annen lege,jeg er utrolig fornøyd.