Jon Edgar Selvåg

Jon Edgar Selvåg

• Allmennmedisin
  • Hud og veneriske sykdommer

1992

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Jon Edgar Selvåg er hudlege i Skien

Siste vurderinger av Jon Edgar Selvåg

To dårlige opplevelser

Klinikk: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Jeg har vært hos Selvåg ved to avledninger for å fjerne to føflekker. Begge gangene fikk jeg komplikasjoner med sårene da de ikke ville gro skikkelig. Jeg måtte på legevakten begge gangene for oppfølging og fikk inntrykk av at det ble brukt for få sting. Det har også blitt ett veldig stygt arr. De gangene jeg har vært der har jeg opplevd Selvåg som en som har hatt alt for mye å gjøre ut fra tiden han har tilgjengelig. Han sjonglerer mellom pasienter og jeg fikk inntrykk av at han stresset veldig.

Arrogant pengemaskin.

Klinikk: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Han fant ikke ut av problemet mitt, virket som han ikke hørte etter når jeg snakket til han. Mens jeg var på venterommet la jeg merke til at han tok imot 4 pasienter på den halvtimen jeg var der...

Imøtekommende og hyggelig!

Klinikk: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Ble møtt av en hyggelig, imøtekommende og dyktig lege. Effektiv og konkret når det gjaldt vurdering og behandling. God til å lytte til erfaringer, «plager», tanker og ønsker fra meg som pasient. Valgte en effektiv og bra behandling som passet meg og mine «plager». Satt ikke opp unødvendige timer og vet at jeg kan ta kontakt om det er noe i ettertid. Veldig fornøyd!

Hyggelig og dyktig lege

Klinikk: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Jeg har i utgangspunktet PANIKK for stikk og skalpell og hadde lest mye dårlig omtale av denne legen, angsten var derfor STOR da jeg møtte til timen! Jeg ble møtt av en SUPER HYGGELIG, empatisk og dyktig lege som virket oppriktig interessert i pasientene sine, jeg fikk utført både bedøvelser og skalpell/fjerning av 2 føflekker og har ingen som helst bekyring for neste time hos denne legen :D Begge tomler opp og et STORT lettelsesukk herfra :D

Arrogant og dårlig informasjon

Klinikk: Jon Edgar Selvåg Skrevet

Opplevde denne legen som arrogant i væremåte. I tillegg gav han ingen informasjon om konsekvenser for valg av metode, samt stell og pleie av det som var utført. Fikk inntrykk av at han hadde dårlig tid, og ikke valgte det som var riktig metode. Det virket også som om han tok veldig lett på det som var utført, at han feilvurderte hvor lang tid det ville ta før det som var utført ville bli bra. Det burde medfølge både skriftlig og muntlig informasjon, noe man ikke skal behøve å etterspørre. Kommer ikke til å anbefale denne legen.