Theis Huldt-Nystrøm

• Anestesiologi
  • Barnesykdommer
  • Hud og veneriske sykdommer

1988

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Siste vurderinger av Theis Huldt-Nystrøm

Fantastisk lege og medmenneske

Klinikk: Namsos medisinske senter Skrevet

Theis er rett og slett fantastisk! Han lytter, og ser på hele bildet. Huden er ikke bare hud, den er knyttet til resten av kroppen, og denne legen er veldig tydelig på akkurat dette:)

Følelse av å ikke bli trodd.

Klinikk: Namsos medisinske senter Skrevet

Følte jeg ikke fikk hjelp med hovedproblemet, virket ikke interesert i å undersøke nærmere. Så gikk fra det siste møtet med en følelse av å ikke bli trodd.

Tilittsvekkende og lyttende

Klinikk: Namsos medisinske senter Skrevet

Alle på senteret tar vel i mot meg som pasient. Får god oppfølging for min hudlidelse. Spørsmål besvares godt.

Huff

Klinikk: Namsos medisinske senter Skrevet

Etter å ha møtt noen minutter før avtalt tid og sittet å hørt på legen og øvrig personale sitte med morgenkaffen til nesten 10 minutter over avtalt tid forlot jeg venteværelset. Jeg vil jo ikke være til bry i en trivelig hverdag. Jeg har forståelse for at det av og til kan bli forsinkelser, men ikke når det åpenbart er første pasient om dagen og alle er på plass til rett tid.

Erfaring fra tidligere besøk der jeg har vært ledsager for min mor har heller ikke vært særlig god, men da mer på pasientkommunikasjon og inngitt faglig tillit.

Veldig, veldig dyktig både som hudspesialist og som medmenneske

Klinikk: Namsos medisinske senter Skrevet

Finner eventuelle stygge tegn fort, har god oversikt over faget sitt og virker i det hele tatt meget omhyggelig — og hyggelig!