Mats-Ola Kalgraff

Ukjent

Siste vurderinger av Mats-Ola Kalgraff

Allraight kar

Klinikk: Mads Ola Kalgraff Skrevet

Kom inn med mye mer kunnskap enn jeg hadde da jeg fikk diagnose første gang av fastlege. Han var enkel og grei og snakke med, selv om temaet var veldig personlig. Kunnskapsrik og motiverende opplevde jeg ham som, med glimt i øyet. Anbefales!

Åpen lett å snakke med.

Klinikk: Moelv spesialistsenter Skrevet

Virket for meg som en fornuftig Lege. Samtale gikk greit og det samme med undersøkelse nedentil som for mange inkl meg selv er flaut. Men fikk et bra inntrykk.
Hadde på forhånd tatt blodprøver og dro hjem med resept. Ny time om kort tid for å sjekke om jeg responderer bra. Så alt i alt en bra opplevelse. For den som ikke er kjennt i Brumunddal sentrum så var det litt vanskelig å finne frem.

Kunnskapsrik og fin å prate med

Klinikk: Mads Ola Kalgraff Skrevet

Mads Ola er en interessant samtalepartner og er ikke redd for å stille mange av de spørsmålene mange andre leger er.

I tillegg gjør han det på en god uanstrengt måte slik at man ikke blir ubekvem med hverken spørsmålet eller det å skulle svare på det. Dette synes jeg er veldig viktig i en Urolog.

Har man spørsmål relatert til behandlingen, så besvarer han disse på en god og reflektert måte.

Virker genuint og ærlig opptatt og kunnskapsrik om menns helse og utfordringer.

Samtidig syns jeg at han faktisk er en veldig god lytter i motsetning til en av de andre anmelderene. Men på slike ting spiller personkjemi jo ofte en rolle.

Ikke bra.

Klinikk: Mads Ola Kalgraff Skrevet

Full av store ord, men da det kom til stykket maktet han ikke å levere noe i nærheten av det som var lovet. Det kan derfor ikke på noen måte avgis en anbefaling herfra, tvert imot. Glad i å prate, men dårlig til å lytte. Hadde jeg visst tidligere det jeg vet nå, hadde jeg gått et ganske annet sted i utgangspunktet. Sånn er det.

Resolutt, vitenskapsbasert, kan ta tak, bred kompetanse

Klinikk: Moelv spesialistsenter Skrevet

Legen har en bred yrkeshistorie og demonstrerer i samtale med pasienten solide og veloverveide synspunkter. Synes også å ville ta ansvar på pasientens vegne, hvilket avlaster. Argumenterer ut fra et lager av innlest, vitenskapsforankret kompetanse.
Uttrykker soliditet - og tar sikte på å presentere dette.