Mats-Ola Kalgraff

Ukjent

Siste vurderinger av Mats-Ola Kalgraff

SPESIALIST I SÆRKLASSE!

Klinikk: Dr. Kalgraff Urologi Skrevet

Han er slik en lege (eller for den saks skyld ethvert fagmenneske burde være. . . ) bør være :-) For å nevne noen ting: Jordnær, medmenneskelig, humoristisk, faglig sterk osv, osv . . . .

Fantastisk urolog og medmenneske

Klinikk: Dr. Kalgraff Urologi Skrevet

Håper Mats Ola kommer tilbake i praksis, denne legen har gitt meg livet mitt tilbake.
Etter å ha vært sykemeldt med manglende pågangsmot og dårlig sexlyst møtte jeg denne legen i juni 2017. I løpet av noen måneder med behandling snudde ting seg helt, pågangsmotet og livsgleden er på topp. Måten jeg møtte denne legen på med et glimt i øyet og fantastisk humor, det er ubeskrivelig og må oppleves for å forstå. Han forsto situasjonen min og traff "hodet på spikeren".
Håper Mats-Ola kommer tilbake i praksis, er ikke i tvil hvor jeg vil henvises.

Useriøs

Klinikk: Dr. Kalgraff Urologi Skrevet

Hadde time i dag og møtte opp til avtalt tid. Fikk da beskjed av legesenteret at han hadde lagt ned praksisen uten å gi beskjed til pasientene. Svarer heller ikke på henvendelser.

Dyktig og profesjonell

Klinikk: Dr. Kalgraff Urologi Skrevet

Ukomplisert å snakke med, fin til å lyte og svarer forståelig på alle spørsmål; fin humor og glimt i øyet.
Har fått meget god behandling som har hjulpet meg på en fantastisk måte.
Anbefales!!

Meget bra

Klinikk: Dr. Kalgraff Urologi Skrevet

Dyktig spesialist med mye kunnskap. Oppdatert på siste nytt. Kan mye og svarer på de spørsmål man må ha. Han tar seg god tid og forklarer prosedyrer på forhånd. Absolutt en urulog å anbefale.