Mats-Ola Kalgraff

Dr. Kalgraff Urologi

• Urologi
  • Urologisk kirurgi

2005

Dr. Kalgraff Urologi Telefonnummer62 33 03 0062 33 03 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nygata 22 2380 Brumunddal
Mats-Ola Kalgraff er urolog i Ringsaker

Siste vurderinger av Mats-Ola Kalgraff

Useriøs

Klinikk: Dr. Kalgraff Urologi Skrevet

Hadde time i dag og møtte opp til avtalt tid. Fikk da beskjed av legesenteret at han hadde lagt ned praksisen uten å gi beskjed til pasientene. Svarer heller ikke på henvendelser.

Dyktig og profesjonell

Klinikk: Dr. Kalgraff Urologi Skrevet

Ukomplisert å snakke med, fin til å lyte og svarer forståelig på alle spørsmål; fin humor og glimt i øyet.
Har fått meget god behandling som har hjulpet meg på en fantastisk måte.
Anbefales!!

Meget bra

Klinikk: Dr. Kalgraff Urologi Skrevet

Dyktig spesialist med mye kunnskap. Oppdatert på siste nytt. Kan mye og svarer på de spørsmål man må ha. Han tar seg god tid og forklarer prosedyrer på forhånd. Absolutt en urulog å anbefale.

Allraight kar

Klinikk: Mads Ola Kalgraff Skrevet

Kom inn med mye mer kunnskap enn jeg hadde da jeg fikk diagnose første gang av fastlege. Han var enkel og grei og snakke med, selv om temaet var veldig personlig. Kunnskapsrik og motiverende opplevde jeg ham som, med glimt i øyet. Anbefales!

Åpen lett å snakke med.

Klinikk: Moelv spesialistsenter Skrevet

Virket for meg som en fornuftig Lege. Samtale gikk greit og det samme med undersøkelse nedentil som for mange inkl meg selv er flaut. Men fikk et bra inntrykk.
Hadde på forhånd tatt blodprøver og dro hjem med resept. Ny time om kort tid for å sjekke om jeg responderer bra. Så alt i alt en bra opplevelse. For den som ikke er kjennt i Brumunddal sentrum så var det litt vanskelig å finne frem.