Espen Kvan

• Generell kirurgi
  • Urologi
  • Urologisk kirurgi

1996

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Aleris Frogner - Oslo Telefonnummer22 54 10 0022 54 10 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Espen Kvan

Behersker høy kompetanse og stor tillit

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Utrolig behagelig lege som så og lyttet til meg som pasient. Viste stor omsorg når han måtte fortelle meg at jeg hadde kreft. Veldig realistisk, og formidlet behandlingsalternativer. Klare råd fra en høykompetent lege. I dag er jeg kreftfri.

Mislykket sterilisering og manglende kontakt

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Jeg fikk sterilisering hos Espen for halvannet år siden og jeg trodde at alt var greit. Jeg ble testet for 2 uker siden og det viste seg at sterilisering var mislykket.

Jeg har gjentatte ganger over de siste to ukene forsøkt å komme i kontakt med legen via hans sekretær/sykepleie, men han ringer ikke tilbake.

Det er forståelig at sterilisering noen ganger ikke er vellykket, men det er bekymringsfullt at han ikke tok kontakt med meg etterpå.

Profesjonell på alle områder

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Kommuniserer på en svært god måte, inngir tillit, har høy kompetanse, - ja er rett og slett profesjonell på alle områder. I tillegg en hyggelig fyr med glimt i øyet:)

Rolig og behagelig

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Etter en omskjæring på Aleris v Dr Kvan har jeg gode erfaringer. Som mann føler man seg usikker ved plager i underlivet. Her blir du tatt imot på beste måte, både sykepleier og urolog gjør sitt beste for å få deg til å føle deg trygg.