Espen Kvan

• Generell kirurgi
  • Urologi
  • Urologisk kirurgi

Autorisasjon (1996)

Aleris Frogner - Oslo Telefonnummer22 54 10 0022 54 10 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Espen Kvan

Dyktig, effektiv

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Fikk gjennomført full omskjæring av medisinske årsaker i oktober 2020. Gjorde grundig research på forhånd og valgte Dr. Kvan. Følte meg trygg gjennom hele prosessen og er meget fornøyd i etterkant. Både sykepleiere og Dr. Kvan var behagelige og hyggelige, samtidig dyktige og profesjonelle.

Veldig profesjonell og veldig hyggelig

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Jeg kom inn til Espen, han var presis, effektiv og veldig profesjonell i dialogen. Klikk klakk, her du gjør det og det og det, så går du inn dit og gjør det og det, så kommer jeg når du er klar. Veldig ryddig, presist og ikke noe nøling eller usikkerhet.
Det var den profesjonelle biten, som jeg må ha - orker ikke nøling eller sløsing av tid når jeg skal skjæres i... Da var egentlig det viktigste på plass.
Det som ikke er et krav jeg stiller, men som er uendelig fint å få på kjøpet - er at vedkommende er hyggelig og behagelig. Espen pratet lett og lystig, var interessert i meg og mitt, holdt meg orientert om progresjonen i inngrepet - og jeg har null problem med å forstå at flere og flere velger å betaler for behandling på private sykehus, for denne erfaringen var av høyeste kvalitet.

I ettertid ser jeg også at arbeidet er utført glitrende, ingen tegn til snarveier eller unøyaktighet eller noe - heller imponerende presisjon og resultat.

Jeg kan oppriktig ikke tenke meg at min erfaring kunne vært bedre og har null forbedrende tilbakemeldinger til Espen.

Dyktig og Rolig lege

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Gjennomførte vasektomi Hos Dr.Kvan. Han er rolig, tar seg god tid, forklarer. Du vil føle at du er i trygge hender. Anbefales om du vurdere dette. Sykepleieren som assisterte var også dyktig!

Profesjonell med glimt i øyet

Klinikk: Aleris Colosseum Stavanger Skrevet

Nøye og profesjonell før, under og etter operasjon.
Fikk meg til å føle meg trygg med sin erfaring.
Fleiper også litt underveis noe som tok vekk nervøsiteten min.
Kan virkelig anbefales.

Behersker høy kompetanse og stor tillit

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Utrolig behagelig lege som så og lyttet til meg som pasient. Viste stor omsorg når han måtte fortelle meg at jeg hadde kreft. Veldig realistisk, og formidlet behandlingsalternativer. Klare råd fra en høykompetent lege. I dag er jeg kreftfri.

Dette er en Pluss-tjeneste.