Pål Johan Vanberg

• Allmennmedisin
  • Endokrinologi
  • Indremedisin

Autorisasjon (1986)

Sandvika Spesialistsenter Telefonnummer67 57 58 5967 57 58 ...
Rådmann Halmrasts vei 18 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Pål Johan Vanberg

Profesjonell, grundig og respektful

Klinikk: Sandvika Spesialistsenter Skrevet

Pål Vanberg er en glimrende endokrinolog. Han er meget respektfull ovenfor meg som pasient, han tillater meg alltid og stille "dumme spørsmål" og forklarer gledelig så jeg sitter igjen med en trygg følelse etter besøk hos han. Han er meget kunnskapsrik, profesjonell og grundig.

Anbefales på det sterkeste!

Meget dyktig i sitt fag

Klinikk: Sandvika Spesialistsenter Skrevet

Dr. Vanberg tok meg fatt og forklarte i klartekst hvor jeg ville ende med min diabetes om jeg ikke fulgte rådene. Gjorde det heldigvis og føler at jeg har kontroll. Prøver sier og det Takk Doktor Vanberg.

Trygg, kunnskapsrik, vet hva han Snakker om

Absolutt å anbefale.
Bare man kommer inn døren blir man tatt godt imot. Damen som tok blodprøver var skikkelig hyggelig 10 av 10 til henne.
Når det Gjelder Pål, var han suuper hyggelig, rett og slett hyggeligere enn jeg hadde forestilt meg, han hørte på det du hadde å si, virket som han kunne det han snakket om. Man følte seg trygg og ivaretatt så 20 av 20 poeng til han, han er Absolutt å anbefale.

Veldig fornøyd

Klinikk: Sandvika Spesialistsenter Skrevet

Han klarte å løse medisin floken etter at jeg hadde gått med halveis løsninger fra fastlege til fastlege. Lytter, god humor og motiverer til innsats.

Mye kunnskap, veldig fornøyd.

Klinikk: Sandvika Spesialistsenter Skrevet

Har gått hos dr Vanberg i ca 1år. Han kan være litt streng å fortelle det som det er, men mange ganger er det akkurat det man trenger. Han har utrolig mye kunnskap å kan svare på nesten allt man spørr om. Føler meg veldig trygg når jeg er der og er stort sett veldig fornøyd.