Heidi C Berg Rolke

Autorisasjon (1992)

Siste vurderinger av Heidi C Berg Rolke

Arrogant

Klinikk: Agder Lunge og Allergi Senter AS Skrevet

Svært nedlatende måte å snakke på. Hører ikke etter. Og når hun gjorde, himlet hun med øyne. Klistrer på seg et svært påtatt smil.

Trygg og hyggelig

Klinikk: Agder Lunge og Allergi Senter AS Skrevet

Jeg bruker senteret over 3 år nå. Jeg er kjempefornøyd både med service, vaksinering og kompetanse til personalet. Senteret er lett tilgjengelig i Lillesand med gratis parkering.

Arrogant og nedlatende. Lytter ikke.

Klinikk: Agder Lunge og Allergi Senter AS Skrevet

Jeg opplevde denne legen som svært lite lyttende. Virket ikke som hun var interessert i å forstå eller høre på hva jeg hadde å si.
Hun heiste ansiktet opp i noe som lignet et kunstig, tilgjort smil for så å slippe det rett ned igjen.
Kanskje en case hun ikke forsto?
Ubehagelig møte som ikke hjalp meg noen ting.

Utrolig dårlig pasientbehandling

Klinikk: Torungen Spesialistsenter Skrevet

Hadde time for å sjekke meg for allergi ettersom jeg har symptomer på det. Legen spurte om jeg hadde noen dyr, svarte at jeg hadde hund og reptiler, men at reptiler er allergivennlige. Da jeg nevnte ordet reptiler fikk jeg et stygt og dømmende blikk. Hun hadde alt utelukket allergi mot hund og fant heller ikke noe annet jeg reagerte på. Da hun ikke fant noe, konkluderte hun med at jeg måtte reagere på reptilene mine og ba meg holde meg unna dem. Jeg sa at det ikke kunne stemme siden de er allergivennlige, men det gadd hun ikke å høre på og valgte heller å vise meg døren. I tillegg ble jeg snakket til med en nedlatende tone under hele timen min og hun avbrøt meg da jeg snakket. Utrolig misfornøyd med behandlingen jeg fikk.

Omsorgsfull og dyktig lege

Klinikk: Torungen Spesialistsenter Skrevet

Dette er en faglig dyktig og svært omsorgsfull lege. Hun lytter til deg, foretar alle nødvendige undersøkelser og skriver gjerne henvisning videre, evt utfyllende attester til arbeidsgiver eller andre. Hun er like dyktig som sin forgjenger, dr Eivindson, men konkluderer kanskje ikke like raskt. En grundig undersøkelse må til først. Jeg føler meg godt ivaretatt hos dr Rolke og føler at hun bryr seg om meg som pasient og vil mitt beste. Damene på kontoret er også fantastisk hjelpsomme og dyktige. Anbefales!