Erik Fink Eriksen

Autorisasjon (2007)

Siste vurderinger av Erik Fink Eriksen

Imøtekommende og kunnskapsrik

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Endelig har jeg funnet en lege som lytter, tenker og innehar kunnskap om et vanskelig behandlebart stoffskifte, som ingen andre leger og endokrinologer har klart. Jeg opplevde ham som blid og høflig, "down to earth" og som godtar at pasienter har gjort seg noen tanker og ikke minst har lest seg opp på egen sykdom.
Denne legen har jeg full tillit til og anbefaler på det varmeste.

Imøtekommende og hyggelig

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Jeg synes Erik Fink Eriksen var både imøtekommende og hyggelig. Har vært 2 ganger hos han på grunn av osteoporose, og har følt meg både trygg og godt ivaretatt.

Utrolig skuffet

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Jeg følte ikke at legen tok meg på alvor og han virket veldig uinteressert i å høre på det jeg hadde å fortelle, jeg ble skuffet fordi jeg ikke fikk noe utbytte av timen. Denne legen burde bli bedre til å lytte til pasienten og fremstå som mer omsorgsfull. Man føler seg veldig avvist som pasient da man kommer til en lege som ikke virker engasjert i yrket sitt.

Ikke et snev av empati

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Jeg opplevede at det var som å snakke til en vegg og at han hadde det veldig travelt. Han virket rastløs og uinteressert i meg som pasient, og da hadde jeg reist langt for å treffe han. Han gjorde ingenting for å hjelpe meg og jeg var ekstremt skuffet i etterkant.

Må være en av Norges beste

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Aldri vært så trygg og fornøyd som med Eriksen.
Dette er en lege som kan det meste, han er professor og har jobbet hos store firma som utvikler legemidler og har holdt masse foredrag rundt i verden.
Dette er en lege jeg stoler med livet mitt på. Jeg har også anbefalt han til venner og de videre igjen og alle som har vært hos han er strålende fornøyd. Så takk Eriksen, Norge skulle hatt flere leger som deg.