Erik Fink Eriksen

Spesialistsenteret Pilestredet Park

• Endokrinologi
  • Indremedisin

2007

Spesialistsenteret Pilestredet Park Telefonnummer22 99 27 0022 99 27 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Pilestredet Park 12A 0176 Oslo

Siste vurderinger av Erik Fink Eriksen

Utrolig skuffet

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Jeg følte ikke at legen tok meg på alvor og han virket veldig uinteressert i å høre på det jeg hadde å fortelle, jeg ble skuffet fordi jeg ikke fikk noe utbytte av timen. Denne legen burde bli bedre til å lytte til pasienten og fremstå som mer omsorgsfull. Man føler seg veldig avvist som pasient da man kommer til en lege som ikke virker engasjert i yrket sitt.

Ikke et snev av empati

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Jeg opplevede at det var som å snakke til en vegg og at han hadde det veldig travelt. Han virket rastløs og uinteressert i meg som pasient, og da hadde jeg reist langt for å treffe han. Han gjorde ingenting for å hjelpe meg og jeg var ekstremt skuffet i etterkant.

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

En meget dyktig lege som er hyggelig, imøtekommende blid og setter seg inn i saken din,
Og gjør sitt beste for å hjelpe.
Kan varmt anbefales.

Må være en av Norges beste

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Aldri vært så trygg og fornøyd som med Eriksen.
Dette er en lege som kan det meste, han er professor og har jobbet hos store firma som utvikler legemidler og har holdt masse foredrag rundt i verden.
Dette er en lege jeg stoler med livet mitt på. Jeg har også anbefalt han til venner og de videre igjen og alle som har vært hos han er strålende fornøyd. Så takk Eriksen, Norge skulle hatt flere leger som deg.

Skuffende

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Han er en "benmann" og jeg ble henvist pga stoffskifteproblematikk med begrunnelsen "han tar stoffskiftepasienter også" - han er jo endokrinolog.
- det burde han kanskje ikke gjøre. Jeg fikk følelsen av at jeg satt med nyere kunnskap om emnet enn han gjorde