Erik Fink Eriksen

Autorisasjon (2007)

Siste vurderinger av Erik Fink Eriksen

Imøtekommende og kunnskapsrik

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Endelig har jeg funnet en lege som lytter, tenker og innehar kunnskap om et vanskelig behandlebart stoffskifte, som ingen andre leger og endokrinologer har klart. Jeg opplevde ham som blid og høflig, "down to earth" og som godtar at pasienter har gjort seg noen tanker og ikke minst har lest seg opp på egen sykdom.
Denne legen har jeg full tillit til og anbefaler på det varmeste.

Imøtekommende og hyggelig

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Jeg synes Erik Fink Eriksen var både imøtekommende og hyggelig. Har vært 2 ganger hos han på grunn av osteoporose, og har følt meg både trygg og godt ivaretatt.

Utrolig skuffet

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Jeg følte ikke at legen tok meg på alvor og han virket veldig uinteressert i å høre på det jeg hadde å fortelle, jeg ble skuffet fordi jeg ikke fikk noe utbytte av timen. Denne legen burde bli bedre til å lytte til pasienten og fremstå som mer omsorgsfull. Man føler seg veldig avvist som pasient da man kommer til en lege som ikke virker engasjert i yrket sitt.

Ikke et snev av empati

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Jeg opplevede at det var som å snakke til en vegg og at han hadde det veldig travelt. Han virket rastløs og uinteressert i meg som pasient, og da hadde jeg reist langt for å treffe han. Han gjorde ingenting for å hjelpe meg og jeg var ekstremt skuffet i etterkant.

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

En meget dyktig lege som er hyggelig, imøtekommende blid og setter seg inn i saken din,
Og gjør sitt beste for å hjelpe.
Kan varmt anbefales.