Håvard Mundal

Autorisasjon (1981)

1 vurdering
1 vurdering

Siste vurderinger av Håvard Mundal

Sosial, trygg og bryr seg.

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Han gir en vennlig mottagelse, gir god tid til undersøkelser og øvelser. Jeg er veldig fornøyd med dr. Mundal.

Arrogant og fordomsful

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Jeg ble henvist hit av lege for å være på den sikre siden angående hjerte etter lengre tid sykdom og nye smerter i venstre arm. Selv hadde jeg ingen/lite bekymringer siden jeg er ung, men lege og fysio ville være på sikre siden. Istedenfor en enkel undersøkkelse på problemet, ble jeg mesteparten av tiden snakket ned til, og legen kom med altfor mange antagelser om min psykiske helse, SELV etter at jeg ga klar beskjed om at nå forsnakka han seg. Jeg forstår at det er uvanlig med en i min alder, men det er ingen grunn til å være uprofesjonell og nedlatende.

Trygg og tillitvekkende

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Grundig ved undersøkelse, skravler litt, sikkert for at jeg ikke skal være redd, men det var jeg heller ikke. Stilte foreløpig diagnose med stetoskop på brystet: "å ja, avleiring på aortaklaffen" der fastlegen bare hørte en bilyd. EKG, ultralyd og ny time om et år. Gleder meg til neste besøk.

Er trygg når jeg går derfra.

Klinikk: BestHelse Nordstrand Skrevet

Han forklarer med enkle ord, gjerne i bilder. Han er grundige og gjør meg trygg. Er for det meste presis.kan gjerne ringe opp etter et par år.