Ranjeet Singh Dhatt

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Ranjeet Singh Dhatt

Helt fantastisk lege!

Rolig og behagelig lege.
Tok seg tid til å forklare både før, under og etter undersøkelsen.

Damene på kontoret er for øvrig meget hyggelige og hjelpsomme - og fortjener også et stort pluss.

Rask og effektiv diagnose. Undersøkelsene gjennomført med største empati og nok medisiner. Anbefales

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Denne mannen løper i ring rundt offentlig helsevesen mht tidsbruk, empati, kunnskap, grundighet og innsikt i kryssdiagnoser (+ selvtillit/integritet/engasjement nok til å konsultere andre fagmiljøer).
Diverse skopier utføres etter kundens(!) preferanser og grenser mht medisinering og gjennomføring.

Til tross for alt fra egne tidligere erfaringer med frykt for bookede skopiopplevelser til skremmende kjipe gjennomføringer, trykker jeg hver gang største smilefjes på vei ut fra avdelingen.

Godt jobba og tusen takk for at jeg er din pasient.

Tusen takk også til resten av teamet som gir inntrykk av et .. veldig godt team! :)

En meget dyktig lege

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

En rask tilbakemelding etter henvisning med ryddig informasjon om koloskopi. På selve dagen møtte jeg en vennlig og kunnskapsrik lege som besvarte alle mine spørsmål på en god måte. Han var meget flink til å forklare prosessen underveis og koloskopien ble utført på en utmerket måte og med lite ubehag. Denne legen kan absolutt anbefales videre.

Ranjeet Singh Dhatt, Kjempebra!!!

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Jeg har tatt koloscopi før: Forferdelig!! Helt utrolig hos dere! : Denne gangen: SÅ GREIT og SÅ HYGGELIG,- også hun som tok meg imot og hjalp til med smertestillende mm.
Jeg kommer igjen til dere!! til både gastroscopi og koloscopi