Ranjeet Singh Dhatt

Aleris Frogner - Oslo

• Fordøyelsessykdommer
  • Indremedisin

Autorisasjon (2002)

Aleris Frogner - Oslo Telefonnummer22 54 10 0022 54 10 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Ranjeet Singh Dhatt

Bortkastet angrer på at jeg ikke valgte ahus isteden

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Veldig ubehagelig gastrosokopi jeg hadde for litt over to måneder siden. Tok ikke hensyn skulle ha bedøvelse gå beskjed på tlf. Men fikk bare noe i munnen kastet opp skikkelig. Sykepleieren var veldig ålreit. Vil ikke prate med meg etter undersøkelsen. Helt bortkastet fant en brokk og ikke noe oppfølging videre. Anbefaler ikke dette. Tok også langtid før jeg kom inn på timen min

Dyktig og empatisk

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Jeg var hos legen 11.10.18 til gastroskopi og kolonoskopi. Fikk veldig god oppfølging av legen og sykepleier både før, under og etter undersøkelse. Dr. Dhatt brukte den tiden jeg trengte for å forklare resultater. Følte meg ivaretatt som pasient av Aleris, dr Dhatt og ikke minst av sykepleiersken.

Takk.

Lyttet ikke til pasienten.

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Jeg var til undersøkelse hos Dr.Sing Dhatt, var veldig engstelig og ville derfor ha beroligende på forhånd. Jeg prøvde å forklare han at jeg gikk på medikamenter fra tid til annen fra før så jeg måtte ha en høyere dose med beroligende intranevøst pga at min toleranse var høyere for slike medikamenter. Men han hørte dessverre ikke etter. Dette gjorde undersøkelsen rimelig uutholdelig. Jeg studerer medisin selv og har hatt litt om pasienthåndtering. Det å lytte til pasienten og vise forståelse samt høre etter og forklar godt når en pasient er engstelig er viktig i mine øyne. I tillegg om ikke det skulle være nok, fikk jeg slengt i ansiktet at smertene jeg hadde i magen sikkert var psykiske, selv om jeg prøvde å forklare han at smertene jeg opplevde satt lengre ned så hva jeg burde ha blitt henvist til var en koloskopiundersøkelse. Det gikk rett inn og ut det andre øret. Han svarte meg utrolig nok ikke på det engang. Alt ble helt feil. Men sykepleieren var fantastisk. Ikke noe å utsette der. Kommer ikke til å gå til denne legen igjen.

Sympatisk, effektiv og kunnskapsrik spesialist.

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

Etter en halv nattesøvn og utallige bekymringer senere var min tid inne for koloskopi.

HELFO kunne "dessverre" ikke ta meg inn i det offentlige p.ga frister og sendte meg videre til Aleris, Frogner.

Undersøkelsen:

- Ble kalt inn av en effektiv, men hyggelig sykesøster.
- Ble bedt om å skifte til et pasientantrekk.
- Hilste på gastroenterologen.
- Fikk bedøvelse og beroligende intravenøst.
- Koloskopi utføres.
- Fikk kvalmedempende middel intravenøst.
- Kjapp konsultasjon på kontoret.

Dr Singh er medmenneskelig, empatisk, fagmessige dyktig og setter pasientens velvære i fokus. Han forklarer ulike deler av prosessen på en grundig og forståelig måte.

Diagnose ble stilt etter kort tid og flere måneder med bekymringer ble borte etter rundt 30 minutter. Jeg anbefaler denne legen på det varmeste.

Jeg er evig takknemlig for at Ranjeet og kompani gjorde denne undersøkelsen så rask, smidig og behagelig som mulig. Her er det bare å booke time folkens.

Meget dyktig lege

Klinikk: Aleris Frogner - Oslo Skrevet

En erfaren lege, som både er hyggelig og faglig flink.

Jeg ble mindre nervøs til undersøkelsen når jeg møtte en slik behagelig person. Han forklarer rolig om undersøkelsen og er opptatt av at jeg hadde det bra. Tenk om alle leger kunne være like flinke til å ta seg tid til sine pasienter.
En stor takk.