Ranjeet Singh Dhatt

Gastroenterolog og indremedisiner

• Fordøyelsessykdommer
  • Indremedisin

Autorisasjon (2024)

Aleris Frogner Telefonnummer22 54 10 0022 54 10 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Ranjeet Singh Dhatt

Totalt respektløs

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Ville bare snakke om at jeg var tykk (har bmi på 30) og hvordan jeg kunne slanke meg. Plagene mine var han totalt uinteressert i..

Ubehagelig opplevelse

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Var inne å skulle ta gastroskopi, prøvde å informere om at det slet på psyken å gjøre dette da jeg har gjort det tidligere og hadde en dårlig opplevelse. Følte alt ble forhastet og at han ville bare bli ferdig så fort som mulig uten hensyn til at jeg synes dette var helt forferdelig. Skulle gjerne blitt møtt med litt mer forståelse og hatt 5 minutter til å sitte etter undersøkelsen.

Rolig og betryggende fremtreden

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Var til Koloskopi og jeg var kjemperedd. Ranjeet var rolig og behagelig ved undersøkelsen. Det gjorde at undersøkelsen gikk veldig raskt og greit. Han var meget dyktig og trygg underveis. Den bedøvelsen jeg hadde bedt om fungerte godt og hele gjennomføringen opplevdes som meget god. Jeg er svært fornøyd ved valg av Aleris og Ranjeet for Koloskopi. Kan anbefales.

Imøtekommende, trygg og informativ.

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Gir et veldig godt førsteinntrykk: imøtekommende, betryggende og tillitsvekkende fremtoning. Villig til å informere på best mulig måte.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Hyggelig og proff. lege som gjorde at coloskopien jeg hadde gruet meg veldig til, gikk kjempefint. Legen og sykepleieren samarbeidet godt, og jeg følte meg trygg. Kan anbefales på det sterkeste!