Eva Haugset Günther

Autorisasjon (1998)

Siste vurderinger av Eva Haugset Günther

Fantastisk flink

Klinikk: Nedre Glommen Legegruppe Skrevet

En av de beste legene jeg har vært pasient hos!

Jeg hadde lenge gruet meg til min koloskopi som jeg også hadde gitt beskjed om før jeg kom inn til timen. Jeg ble møtt av en utrolig varm, trygg og empatisk lege som tok seg god tid til å snakke med meg om mine tanker rundt undersøkelsen, samt hvordan undersøkelsen skulle foregå. Videre ble jeg også møtt av en like dyktig og varm assistent. De kommuniserte hele tiden med meg om hva og hvorfor underveis. Jeg følte meg trygg og ivaretatt under hele legebesøket takket være disse to.

Fantatisk Lege!

Klinikk: Nedre Glommen Legegruppe Skrevet

Var meget nervøs før min gastroskopi undersøkelse, Eva fortalte hele prosessen meget godt og detaljert. Selve undersøkelsen gikk som smurt. Absolutt en lege og anbefale, hennes vakre kollega gjorde opplevelsen også utrolig mye mer betryggende.

Empatisk lege!

Klinikk: Nedre Glommen Legegruppe Skrevet

Jeg har hatt vedvarende fordøyelsesbesvær i flere år, så det var dessverre ingen vei utenom ny koloskopi. På grunn av at forrige koloskopi på sykehuset var en meget smertefull opplevelse, gruet jeg meg fryktelig på forhånd. Det var det heldigvis ingen grunn til! Jeg ble møtt av en svært empatisk lege, som byttet til et mindre skop, ga meg smertestillende og beroligende, og som hele tiden forklarte meg hva hun gjorde underveis. Assistenten var også meget rolig, behagelig og dyktig, så alt i alt var undersøkelsen en fin opplevelse. Hvis jeg må til koloskopi flere ganger, håper jeg at jeg får ta undersøkelsen hos Eva.

Utrolig hyggelig lege!

Klinikk: Nedre Glommen Legegruppe Skrevet

Har vært hos Eva 2 ganger, til gastro- og koloskopi.
Hørt mye grusomt om slike undersøkelser, men hos denne legen var det rene barnematen.
Man blir tatt godt vare på, og hun forklarer grundig hele veien hva som skal skje.
En veldig god opplevelse, denne legen anbefales på det sterkeste :-)

FANTASTISK

Klinikk: Nedre Glommen Legegruppe Skrevet

Var hos Eva på koloskopi. En hyggelig, rolig og fantastisk flink dame. Assistenten hun hadde med seg var like dyktig. Anbefales. 😃😃