Eva Haugset Günther

Autorisasjon (1998)

Siste vurderinger av Eva Haugset Günther

Trygg,omsorgsfull, kunnskapsrik

Klinikk: Nedre Glommen Legegruppe Skrevet

Har idag tatt gastroskopi hos Eva. En helt nydelig dame, så forståelsesfull, nøye og profesjonell. Hun kan faget sitt, og så flink til å forklare før, underveis og etterpå. Kan anbefale henne på det sterkeste. Sitter igjen med bare positiv opplevelse.

Trygg og faglig god gjennomført gastroskopi

Klinikk: Nedre Glommen Legegruppe Skrevet

Følte meg meget godt ivaretatt; både med informasjon før/etter selve undersøkelsen. Opplevelsen under gastroscopien ble profesjonelt gjennomført både av lege og assistent. Meget trygt og hyggelig!

Veldig trygg og kunnskapsrik, følte meg i gode hender.

Klinikk: Nedre Glommen Legegruppe Skrevet

Takk for en god konsultasjon i dag. Ble meget godt ivaretatt, og vil gjerne få samme lege neste gang.

Mvh [Navn fjernet av moderator]

Svært dyktig, empatisk og hyggelig lege

Klinikk: Nedre Glommen Legegruppe Skrevet

Jeg hadde gruet meg veldig til å ta gastroskopi, så jeg valgte Dr. Günther på bakgrunn av de gode omtalene her inne. Jeg ble ikke skuffet, men følte meg svært godt ivaretatt av Dr. Günther og hennes assistent under hele besøket. De var dyktige, profesjonelle, erfarne, empatiske, forståelsesfulle og varme og forklare hva som skjedde grundig underveis, slik at jeg slappet bedre av. Dr. Günther tok seg også god tid til å prate med meg både før og etter. Selve undersøkelsen var ubehagelig, men gikk mye bedre enn fryktet, selv om jeg etter eget valg ikke tok hverken beroligende eller smertestillende, takket være dyktig lege og assistent. Det eneste jeg kunne ønsket meg i tillegg var mulighet til å snakke med legen/stille spørsmål etter at jeg fikk beskjed om resultatet av undersøkelsen pr. sms i ettertid. Likevel, må jeg ta gastroskopi igjen vil jeg gjerne tilbake til Dr. Günther ved Nedre Glommen, hun og hennes hyggelige assistent fikk meg til å føle meg trygg og godt ivaretatt.

Imøtekommende og informativ

Klinikk: Nedre Glommen Legegruppe Skrevet

En fantastisk blid og hyggelig lege som gir god informasjon og ikke minst oppfølging. Som pasient har jeg aldri møtt en lege som har ivaretatt meg slik som denne legen gjorde. Jeg skal ikke stikke under stol at jeg gruet meg litt til den undersøkelsen jeg skulle ha, men denne legen gjorde alle fordommer til skamme. Det var på ingen måte behagelig, men denne legen var såpass forsiktig i fremgangsmåten sin og fortalte og informerte igjennom hele prosedyren at det egentlig var helt greit.
Hvis jeg må gjøre denne undersøkelsen igjen vet jeg ihvertfall hvor jeg vil og hvem jeg vil ha til å utføre den.