Jan Dag Solli

Autorisasjon (1986)

Siste vurderinger av Jan Dag Solli

Meget positiv inntrykk!

Klinikk: Telemark Hjertesenter Skrevet

Jeg kan bare si hjertelig takk for hjelpen til en kunnskapsrik og hyggelig lege! Jeg vil gjerne takke for at jeg fikk meget rask ny time for å spørre om det jeg var usikker.

Fantastisk lege.

Klinikk: Telemark Hjertesenter Skrevet

Etter over 40 år med forhøyet blodtrykk som ingen leger fant ut av ble jeg henvist til hjertesopesialist Jan Dag Solli. Døgnmåling av bloftrykk, scanning av pulsårer inkl. halspulsårer, belastnings EKG osv. Han korrigerte medisinen og etter en uke var blodtrykket nede som en 30 åring med verdiene 120-75 og puls 64. Jeg fikk et nytt liv og det merkes tydelig. All honnør til denne legen.

Super hjertelege!

Klinikk: Telemark Hjertesenter Skrevet

Jan Dag Solli er en faglig dyktig kardiolog! Dyktig til og følge opp pasienter,utrede,og sette i gang behandling.Jeg opplever at hans intensjon er å ta alle pasienter han møter på alvor,og strekker seg langt for at folk skal føle seg trygge i sin hjerteproblematikk.Han er flink til og forklare,utrede,forebygge og sette i gang behandling/lindre plager og symtomer.Han er like opptatt av at pasienter som går ut fra senteret,skal føle seg trygge og ivaretatt i forhold til sin hjertelidelse/problematikk.Jeg syns er han er bra på og se hva frykt/angst for sin hjertelidelse kan medføre av unødvendig stress,og redusert livskvalitet.Han gjør alltid sitt ytterste i slike sitvasjoner,for å trygge,roe ned!Jan Dag Solli tar ansvar,følger nøye opp,og er den beste kardiologen jeg har møtt på min vei!Takk:)

Flink til å lytte og forklare

Klinikk: Telemark Hjertesenter Skrevet

En lege som vet hva han vil finne ut av. Viser respekt og interesse. Har også kunnskap om ting som kan kobles opp mot undersøkelser.
Behagelig å snakke med og lyttende.