Grzegorz Gradek

Tlf: 55 27 02 01 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Grzegorz Gradek

Overfladisk

Klinikk: Hjerte- og lungesenteret Skrevet

Ble henvist til Gradek av min fastlege for noen år siden. Gjennomgikk ultralyd av hjertet, EKG og belastningstest. Det høres kanskje omfattende ut, men eg fikk inntrykk av at han ikkje var særleg interessert i mine problem. Og når han pratet, så pratet han mest inn i en tale recorder og ikke noe særlig med meg. Og det ble aldri noen oppfølging.

Dyktig og grundig lege

Klinikk: Hjerte- og lungesenteret Skrevet

Dr. Gradek er en meget flink og behagelig lege, som utfører hjerte- og lungeundersøkelsene på en meget systematisk og samvittighetsfullt måte.

Legesenteret har alt relevant, avansert og moderne medisinsk utstyr til disposisjon.

Man føler seg meget godt ivaretatt både medisinsk og medmenneskelig av både lege og sykepleier på legesenteret.

Det kan være litt ventetid for å få tildelt time hos dr. Gradek, men han er vel verdt å vente på.

Etter å ha jobbet over 20 år som ambulansearbeider, har jeg sett og opplevd mange flinke leger, men også leger som burde finne seg noe annet å gjøre.

Dr. Gradek hører så definitivt til gruppen av flinke leger, og kan så absolutt anbefales på det beste :-)