Tore Rygh

Autorisasjon (1985)

Siste vurderinger av Tore Rygh

Gammeldags og uinteressert

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Jeg har vært hos denne legen flere ganger nå og ikke kommet noe nærmere en diagnose. Han er ekstremt lite lyttende og leser ikke om tidligere besøk før timen. Han sier det samme om og om igjen og er lite mottagelig for spørsmål. Når jeg har kommet med egne tanker har han sagt at dette er for vanskelig for "lekfolk" å forstå! Man skulle tro dette var i 1960. Han anbefalte å prøve en medisin, så at han ikke trodde det kom til å virke, så anbefale å trene masse isteden- så sier han at det kan være lurt å prøve den medisinen likevel. Veldig lite betryggende. Men det verste er likevel følelsen av at han ikke lytter, han spør og venter ikke på å høre svaret. Og glemmer at jeg har snakket om det samme tidligere - det er helt tydelig at han ikke lytter, eller bare glemmer det man har sagt. Men han er grei å få kontakt med og svarer på spørsmål via telefon greit.

Imøtekommende og hyggelig

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

En dyktig lege. Tar seg tid, undersøker før han er ærlig og sier ting som de er. Skulle få kortison for en betennelse. Han satt kortison, men trodde ikke den kom til å virke optimalt. Gav meg 2 uker til forbedring, for så å ta kontakt med fastlege for henvisning til operasjon. Etter en uke ringte han meg bare for å høre hvordan det gikk. Det satt jeg veldig pris på at han gjorde. Det viser at han er en lege dom bryr seg.

Ble tatt på alvor!

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Godt å bli trodd og tatt på alvor. Kjempegodt endelig å få en diagnose og trygghet på at dette vil gå bra. Ikke minst å få vite at man blir fulgt opp videre og kan ringe hvis det er noe man lurer på!

Hyggelig og kunnskapsrik

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Har bare positive erfaringer med Rygh. Opplevde å bli tatt på alvor fra første time, og fikk alltid ny time raskt hvis det var noe. Han prøvde virkelig å finne ut av hva som feilte meg, og man merker at han er svært kunnskapsrik. Hyggelig er han også :-)

Dyktig, profesjonell og hyggelig.

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Etter 2 år med sterke skuldersmerter, gjekk eg til spesialist.
Eg vart førespegla at 3 behandlingar ville hjelpa, men hadde eigentleg ikkje trua på det sjølv.
Frisk som ein fisk etter første behandling!

God kommunikasjon og topp resultat.