Tore Rygh

• Indremedisin
  • Revmatologi

Autorisasjon (1985)

Siste vurderinger av Tore Rygh

Dyktig, profesjonell og hyggelig.

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Etter 2 år med sterke skuldersmerter, gjekk eg til spesialist.
Eg vart førespegla at 3 behandlingar ville hjelpa, men hadde eigentleg ikkje trua på det sjølv.
Frisk som ein fisk etter første behandling!

God kommunikasjon og topp resultat.

Arrogant og lite lyttande.

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Etter mange år med store smerter, håpte eg å kanskje få nokon svar. Om ikkje diagnosen fastlegen henviste meg for utredning av, så kanskje anna eller i det minste bli lytta til og tatt seriøst. Men det vart ein enorm nedtur og gjekk derifrå skikkeleg nedfor og skuffa. Vart lite undersøkt, og han virka opphengt i "feil" vevstype i blod. Alt eg forklarte eg hadde kjent på og tenkt på, og som andre legar eller fagpersoner hadde tenkt var tull. Definitivt han som visste best. Berre å ta seg sammen og ikkje tenkja på all denne smerten. Vil aldri anbefala han for nokon.

Meget dyktig.

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Tore Rygh er en meget dyktig lege.

Grundig, analyserende og kommuniserer veldig tydelig. Man føler seg meget godt ivaretatt. Tar seg god tid, og forventer konkrete svar på konkrete spørsmål.

Lite hjelp å få

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Var hos han med min datter - alle prøver var fine(heldigvis) og fikk beskjed at vi ikke burde undersøkelse mer om fibromyalgi. Lite hjelp å få til en jente som har hatt smerter i flere år!

Konstruktiv kritikk

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Leste vurderingene av legen i forkant av timen, men hadde definitivt en positiv konsultasjon. Spesielt da jeg ikke spiser melkeprodukter, men det respekterte han og ga meg brosjyrer med informasjon om alternative produkter. Sjelden hyggelig lege spør du meg!