Tore Rygh

Strandkaien 16 5013 Bergen

Siste vurderinger av Tore Rygh

Faglig dyktig

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Dette er en lege som går rett på sak og en får straks følelsen av at han er særdeles faglig dyktig. Han gir pasienten følelse av å bli tatt på alvor og en får følelelsen av at han vil gjøre det han kan for å hjelpe. Når han er i tvil eller trenger hjelp til å stille diagnose, sender han straks pasienten videre til andre spesialister. Min ungdom har alltid følt seg trygg og i varetatt i Tore sine hender. Jeg vil anbefale Tore, men du må tole at det er han som tar styringen og at for mye snikk snakk ikke er hans stil.

Flink lege

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Har gått der i flere år. Stor tillit, spør alltid hvordan jeg har det og hvordan jeg føler meg. Har god kommunikasjon,

Faglig dyktig og meget analytisk

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Her er du i trygge hender. Krevende på en god måte. Her nytter det ikke med snikk snakk. Det skjæres raskt igjennom mens han bearbeider fakta. Dette kommer oss tilgode i neste omgang. En god opplevelse av å bli tatt på alvor.

Arrogant

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Sikkert flink i sitt fag. Men ga ingen tillit. Når man lurte på noe ble man møtt med arroganse. Derfor klarte jeg ikke ta de medisinske anbefalingene til etterretning.

Professional doctor

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

I am very satisfied with dr Rygh. He answered my all questions patiently, did important research and testing.