Tore Rygh

Autorisasjon (1985)

Siste vurderinger av Tore Rygh

Kunnskapsrik lege

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Har gått til Dr. Rygh i mange år. Han har alltid vært imøtekommende, hyggelig og lytter til hva jeg har på hjerte. Blir behandlet for lavt stoffskifte og får alltid kontroll time. Jeg har bare positive å si om han.

Kunnskapsrik

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Var første gangen i 2015 og tilbake nå i 2022 for en annen diagnose.
Han tok ultralyd blodprøver og målte blodtrykk og blodsukker.
Skal tilbake om noen måneder.
Synes han er flink og lett og prate med.Ble anbefalt kosthold til diagnosen.

Flink og informativ

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

etter å ha gått i 2 år til spesialisttjeneste på Haukeland Universitetssykehus uten at vi kom videre, ble jeg henvist til Tore Rygh fra fastlegen.

Han gjorde grundige undersøkelser og fant raskt frem til et behandlingsopplegg som har fungert. Han innkaller også til jevnlige kontroller der behandling evt justeres etter behov.

Gammeldags og uinteressert

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Jeg har vært hos denne legen flere ganger nå og ikke kommet noe nærmere en diagnose. Han er ekstremt lite lyttende og leser ikke om tidligere besøk før timen. Han sier det samme om og om igjen og er lite mottagelig for spørsmål. Når jeg har kommet med egne tanker har han sagt at dette er for vanskelig for "lekfolk" å forstå! Man skulle tro dette var i 1960. Han anbefalte å prøve en medisin, så at han ikke trodde det kom til å virke, så anbefale å trene masse isteden- så sier han at det kan være lurt å prøve den medisinen likevel. Veldig lite betryggende. Men det verste er likevel følelsen av at han ikke lytter, han spør og venter ikke på å høre svaret. Og glemmer at jeg har snakket om det samme tidligere - det er helt tydelig at han ikke lytter, eller bare glemmer det man har sagt. Men han er grei å få kontakt med og svarer på spørsmål via telefon greit.

Imøtekommende og hyggelig

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

En dyktig lege. Tar seg tid, undersøker før han er ærlig og sier ting som de er. Skulle få kortison for en betennelse. Han satt kortison, men trodde ikke den kom til å virke optimalt. Gav meg 2 uker til forbedring, for så å ta kontakt med fastlege for henvisning til operasjon. Etter en uke ringte han meg bare for å høre hvordan det gikk. Det satt jeg veldig pris på at han gjorde. Det viser at han er en lege dom bryr seg.