Tore Rygh

Autorisasjon (1985)

Siste vurderinger av Tore Rygh

Ble tatt på alvor!

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Godt å bli trodd og tatt på alvor. Kjempegodt endelig å få en diagnose og trygghet på at dette vil gå bra. Ikke minst å få vite at man blir fulgt opp videre og kan ringe hvis det er noe man lurer på!

Hyggelig og kunnskapsrik

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Har bare positive erfaringer med Rygh. Opplevde å bli tatt på alvor fra første time, og fikk alltid ny time raskt hvis det var noe. Han prøvde virkelig å finne ut av hva som feilte meg, og man merker at han er svært kunnskapsrik. Hyggelig er han også :-)

Dyktig, profesjonell og hyggelig.

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Etter 2 år med sterke skuldersmerter, gjekk eg til spesialist.
Eg vart førespegla at 3 behandlingar ville hjelpa, men hadde eigentleg ikkje trua på det sjølv.
Frisk som ein fisk etter første behandling!

God kommunikasjon og topp resultat.

Arrogant og lite lyttande.

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Etter mange år med store smerter, håpte eg å kanskje få nokon svar. Om ikkje diagnosen fastlegen henviste meg for utredning av, så kanskje anna eller i det minste bli lytta til og tatt seriøst. Men det vart ein enorm nedtur og gjekk derifrå skikkeleg nedfor og skuffa. Vart lite undersøkt, og han virka opphengt i "feil" vevstype i blod. Alt eg forklarte eg hadde kjent på og tenkt på, og som andre legar eller fagpersoner hadde tenkt var tull. Definitivt han som visste best. Berre å ta seg sammen og ikkje tenkja på all denne smerten. Vil aldri anbefala han for nokon.

Meget dyktig.

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Tore Rygh er en meget dyktig lege.

Grundig, analyserende og kommuniserer veldig tydelig. Man føler seg meget godt ivaretatt. Tar seg god tid, og forventer konkrete svar på konkrete spørsmål.