Tore Rygh

Autorisasjon (1985)

Siste vurderinger av Tore Rygh

Lite hjelp å få

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Var hos han med min datter - alle prøver var fine(heldigvis) og fikk beskjed at vi ikke burde undersøkelse mer om fibromyalgi. Lite hjelp å få til en jente som har hatt smerter i flere år!

Konstruktiv kritikk

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Leste vurderingene av legen i forkant av timen, men hadde definitivt en positiv konsultasjon. Spesielt da jeg ikke spiser melkeprodukter, men det respekterte han og ga meg brosjyrer med informasjon om alternative produkter. Sjelden hyggelig lege spør du meg!

Lytter for lite til pasienten/avvisende.

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Legen hadde for dårlig evne til å lytte til hva pasienten hadde å si. Nærmest avvisende. Det er ikke slik at det man ikke finner ikke eksisterer. Legen virket irritert. Det var i alle fall det inntrykket man satt igjen med. Altså ingen god opplevelse. Har ikke opplevd noe tilsvarende tidligere hos andre leger.

Hyggelig..

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Jeg leste vurderingene skrevet her før min time hos Dr Rygh.
At han er arrogant og sur synes jeg absolutt ikke.

Derimot reagerer jeg på at han kun setter diagnose ved positiv utslag på blodprøver.
Mine blodprøvene var negative på revmatisme så ingenting han kan gjøre noe for meg.
Ingen undersøkelse etc utover det.
"Fortsett å svømme og ha daglige rutiner så går smertene forhåpentligvis over etterhvert"

Men ellers en hyggelig mann :)

Skandaløst dårlig!

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Tror Dr. Rygh må være den mest arrogante legen jeg har den uheldige æren å snakke med. Makan til nedlatende og avvisende behandling har jeg aldrig vært med på før. Avbrytende og avvisende når jeg prøver å spørre han om noe. Fibromyalgi mente han ikke var noen diagnose jeg ville ha. Var bare til å tøffe seg opp å komme seg ut i arbeid.
Total mangel på empati og medmenneskelighet. Rett å slett skandaløst.
IKKE gå til han visst du vil bli tatt på alvor.