Finn jr. Finsnes

Autorisasjon (1988)

Siste vurderinger av Finn jr. Finsnes

Flink og effektiv

Klinikk: Dr. med. Finn Finsnes Skrevet

Har vært her 3 ganger, presis og effektiv diagnostisering samt behandling. Flott hjelpepersonale og legen er tydeligvis i front når det gjelder faglig kunnskap. Har slitt lenge med tungpust, tidligere behandlet for astma, men så viste seg at det var hjerteklaffefeil som var årsak til mine problemer.

Kunnskapsrik, men alt for travel lege!

Klinikk: Dr. med. Finn Finsnes Skrevet

Faglig har jeg ingen grunn til å tvile på Finsnes sin kompetanse! Men mitt inntrykk er at han tar seg alt for liten tid til pasientene og er mer opptatt av at rullebåndet ruller enn at pasientene føler seg trygge og ivaretatt!

Koselig lokaler og sykepleierene er fantastiske! :)

Trygg lege

Klinikk: Dr. med. Finn Finsnes Skrevet

Jeg måtte vente 1 måned på time, har vært plaget av tungpust og hoste i over 5 år. Var til undersøkelse hos sykepleier/tekniker som visste hva hun holdt på med. Gjorde mange avanserte pustetester og målinger med ultralyd. Etter en snau time med undersøkelser visste legen raskt hva som var problemet mitt. Leger virker veldig kunnskapsrik og faglig trygg. Har vært på kontroll etterpå og er så fornøyd med behandlingen jeg har fått på klinikken. Jeg er veldig tilfreds og føler meg godt ivaretatt!

Dårlig tid

Klinikk: Dr. med. Finn Finsnes Skrevet

Sykepleierne var flinke og omsorgsfulle. Tok seg tid til å berolige barnet mitt, selv om ikke alle testene ble gjennomført.
Legen hadde dårlig tid og ga inntrykk av at vi skulle bare ut og inn. Første time brukte han kun tiden det tok å skrive resept, det var ikke noe rom for å spørre spørsmål eller noen forklaring fra hans side på testresultater eller medisinering. Andre gangen fikk vi ikke engang sette oss ned. Han har tydeligvis laget seg et system hvor han kan ha minst mulig pasientkontakt.
Det ble gjort en dårlig jobb av legen, ikke av sykepleierne, som var fantastiske. Flere av testene lot seg ikke gjennomføre, og da hadde det vært så utrolig viktig med en grundig vurdering av legen. Barnet mitt er fremdeles sykt og har ikke fått hverken riktig medisin, skikkelig utredning eller en plan for oppfølging.

Litt stresset lege

Klinikk: Dr. med. Finn Finsnes Skrevet

Jeg fikk kjempegodt inntrykk av sykepleiere på klinikken som tar diverse tester. Legen derimot virket å ha litt dårlig tid. Han forklarte ikke hva han gjør, heller ikke om resultater av tester. Han spurte ganske fort det han trengte å vite og satt diagnose med en gang. Dette var ikke nytt for meg, da jeg hadde den diagnosen fra før av. Og jeg håpet på bedre forklaring av min diagnose og hvilke funn som ble gjort.

Deretter anbefalte han medisin som har kjent bivirkning som kunne forsterke min andre tilstand som jeg lider av. Jeg satt der med masse spørsmål og hadde håpet på at en PRIVAT spesialist har tid til en grundig samtale med pasient, men nei. Legen påpekte at alle opplysningene ble sendt til fastlegen min. Så jeg regner med at jeg må igjen bestille time hos min overbelastende fastlegen for at han skal forklare meg om funn Finsnes har gjort.

Jeg anbefaler heller å ta en time på sykehus med samme resultat.