Vibeke Fossum

Vibeke Fossum er barnelege i Oslo

Siste vurderinger av Vibeke Fossum

Fantastisk barnelege!

Klinikk: Oslo Barnelegepraksis Skrevet

Fantastisk flink og kunnskapsrik dame!
Vi følte oss veldig ivaretatt hos henne.
Anbefales på det sterkeste.

Fantastisk barnelege!

Klinikk: Oslo Barnelegepraksis Skrevet

Vi kom til Vibeke med vår 14 mnd gamle datter som siden fødsel har hatt diverse plager med mage og oppkast og ekstremt dårlig søvn. Vi har blitt avvist av mange helsepersonell tidligere og ikke blitt hørt i kampen om å finne en årsak til problemet. Vibeke møtte oss med åpne armer og tok oss svært alvorlig. Hun hjalp oss med veien videre, hun har masse kunnskap og vi føler oss godt ivaretatt. Hun var også veldig flink med barnet vårt og både vi og barnet følte oss veldig trygge her. Anbefales på det sterkeste!

Dyktig og flink med barn

Klinikk: Oslo Barnelegepraksis Skrevet

Veldig flink med barn, og å få dem til å slappe av og og få en god opplevelse under konsultasjonen. God til å se helhet og sammenhenger mellom ting. Tar seg god til å lytte og forstå. Stiller relevante spørsmål. Henvist videre når behov for annen del av spesialhelsetjenesten.

Kunnskapsrik og flink

Klinikk: Oslo Barnelegepraksis Skrevet

Vi slet lenge med mini og ekstreme magesmerter, fikk anbefaling at vennepar om Vibeke og fikk tilslutt henvisning hit etter mye synsing fra helsestasjon. Vibeke fant fort ut av problemet og vi fikk riktig hjelp med en gang. Anbefaler denne legen til alle med barn!

Hyggelig og kunneskaps rik

Klinikk: Oslo Barnelegepraksis Skrevet

Hun er veldig flink, dyktig og kunnskaps rik i sitt felt. Hun er hyggelig, lytte etter paientene og respekterer dem. veldig god opplevelse hos henne.Jeg er evig takknemlig for a ha en flink barnelege som Vibeke Fossum.