Roger Pedersen

Roger Pedersen er barnelege i Oslo

Siste vurderinger av Roger Pedersen

Nedlatende og spydig

Klinikk: K.A.L. Klinikken AS Skrevet

Jeg har vært her flere ganger med min datter, og er generelt veldig fornøyd med klinikken og de andre ansatte. De er hyggelige og serviceinnstilte.
Men denne legen har en kronisk dårlig dag. Jeg har stusset litt de andre gangene jeg har vært der, men latt det gå. I dag toppet det seg. Han er sikkert faglig dyktig, men pedagogikk kan han ikke. Han er generelt lite informativ, og når man stiller et spørsmål, så svarer han på en utrolig arrogant, nedlatende og spydig måte.
Han smiler ikke og snakker generelt lite med barna, og datteren min liker han ikke.
Han kommer jeg ikke til å bruke igjen.

kul lege

Klinikk: K.A.L. Klinikken AS Skrevet

han var kul, men kommer med de samme forslagene for forbedring av astmaen. Vi får skylde på lite forskning på det området

Sur og skremmende

Klinikk: K.A.L. Klinikken AS Skrevet

Har vært hos denne barnelegen med mitt barn. Han virket å ha lite tålmodighet, være lite interessert, lei av jobben og jeg følte han nesten stønnet høylytt av mine spørsmål til behandlingen av barnets sykdom. Du sitter der dritnervøs fordi du får følelsen av å være til irritasjon for ham. Du fikk heller ikke følelsen at han strakk seg for å hjelpe deg. Han forklarte ikke hva undersøkelsene innebar eller hva de betydde.