Astri Vigen

Nydalsveien 36 B 0484 Oslo

Siste vurderinger av Astri Vigen

Fikk lyst til å gråte

Klinikk: Nydalen Barnelegesenter Skrevet

Var hos Astrid Vigen, og må mildt sagt si at jeg ikke forstår hvorfor hun velger dette yrke. En barnelege skal kobbe med barn, være omsorgsfull, vise interesse og være forståelsesfull. Dette var noe jeg tvert imot følte hos Vigen idag.
Jeg ble møtt av en arrogant og mildt sagt irritert person, en person som ikke ville tro på hva jeg beskrev. Fikk lysten av å gråte inne hos henne, fordi vi ikke ble betrodd. Hun hamstrer penger med unødvendige tester, da en normal time hadde vært gratis for pasienter under 16. Dette blir også gjort uten å bli varslet om det. Du vil dermed ende opp med et sjokk.

Jeg har aldri noen sinne, møtt en slik lege som aldri tar deg på alvor. Jeg trodde jeg hadde møtt det verste, men verre fantes faktisk. I tillegg kommer hun med upassende vitser om meg og mitt liv, skjønner ikke hvordan hun har lege autorisasjon.

Anbefaler ingen å dra til Vigen, med mindre man vil føle seg verre enn det man kom med.
Skjønner nå hvorfor vi fikk time så fort!

Jeg fikk ikke råd eller anbefallinger

Klinikk: Nydalen Barnelegesenter Skrevet

Jeg tenkte kanskje jeg får den hjelpen som jeg trengte, men drømmen var motsatt. Jeg fikk ikke råd eller anbefallinger fra henne, og hun ville ikke bruke tiden for det.

Utrolig dyktig lege som tok oss seriøst

Klinikk: Nydalen Barnelegesenter Skrevet

Jeg må innrømme at jeg var betenkt når vi fikk henvisning til denne barnelegen etter å ha lest her inne på legelisten, men vår oppfatning kunne ikke ha vært mer annerledes enn det de foregående kommentarene beskriver.

Etter at vi hadde blitt avfeid på helsestasjonen i over ett og et halvt år med at problemene vi hadde var “normale” og “bare en fase” tok Astri tak og løste min datters helseutfordinger på en systematisk og god måte. Vi ble virkelig møtt med respekt og forståelse, og barnet ble smertefritt for første gang i sitt liv! Over natten hadde vi en annen unge!

Vi har alltid fått time raskt, og sykepleieren i resepsjonen er utrolig hyggelig!

Dr. Vigen konsentrerer seg og lytter mens man forteller om barnets utfordringer/sykehistorie. Hun kommer ikke med masse “smalltalk” men konsentrerer seg om å komme til bunns i hva som feiler barnet.

Vi gir henne våre varmeste anbefalinger!

Burde ikke jobbet med barn.

Klinikk: Nydalen Barnelegesenter Skrevet

Var der med min 15 mnd gammel datter. Legen var veldig uprofesjonelt, hun var irritertil, i dårlig humør og hun kjeftet på datteren min. Vi bestemte oss får å bytte til en annen lege.

Ikke bra

Klinikk: Nydalen Barnelegesenter Skrevet

Barnet mitt gikk hos henne i mange år. Nå bytter vi lege. Vil man ha informasjon må man spørre. Selv resultat av kontroll av ører, hals og lunger må man spørre om. Spør man ikke vet man absolutt ingenting om dette etter timen, selv om det var rødt i ører og hals. Ikke pedagogisk verken med barn eller voksne. Heldigvis er de i skranken veldig hyggelige : D