Astri Vigen

Astri Vigen er barnelege i Oslo

Siste vurderinger av Astri Vigen

Profesjonell

Klinikk: Nydalen Barnelegesenter Skrevet

Har vært der flere ganger med min 3 år gamle sønn. Merkelig å lese de negative annmeldelsene. Skulle ikke tro det er samme lege. Det er kunnskapen til legen som teller, ikke evnen til pludring.

She didn't diagnose, or care

Klinikk: Nydalen Barnelegesenter Skrevet

I went with my daughter who has Asthma..

She didn't check her breathing, she didn't leave her chair to come around and diagnose, she didn't ask me any questions...

She then proceeded to make me feel like a bad parent.

I immediately changed specialists..

If you're reading this, and thinking of going... DON'T!! Change specialists now.

Also.. Astri if you're reading this.. QUIT, or RETIRE.. you obviously hate what you're doing.

En dyktig lege

Klinikk: Nydalen Barnelegesenter Skrevet

Var henvist til Astri Vigen med min sønn på 9 mnd. Opplevde en profesjonell lege som lyttet til det jeg hadde å si og tok symptomene på alvor. Hun som person var rolig og behagelig, hun var verken "for mye" eller "for lite". Vi er fornøyd!

Uprofesjonell og lite empatisk

Klinikk: Nydalen Barnelegesenter Skrevet

Vi har gått med barna våre i nesten 10 år, men valgte nå å slutte hos henne. Fant en annen barnelege, og det er nå vi ser hva en barnelege er for noe. Astri har vært lite profesjonell. Hun virker sur og nebbete hele tiden. Frekk i tonefallet, og lite evne til forståelse ved barns sykdom. Jeg anbefaler henne ikke til noen. Jeg tok med meg lille gutten min på nå 22 mnd. og han sov i barnevogna da vi kom inn til klinikken. Jeg ble nærmest jagd ut av sykepleieren, fordi Astri ikke kunne tillate barnevogner inne. Jeg forklarte flere ganger at mitt sovende barn kan ikke ligge alene i gangen, og spurte om de kunne ta ansvar for ham hvis det skjedde noe i gangen. NEI, fikk jeg til svar. Det kunne de ikke.... Derfor mener jeg at denne klinikken reklamerer for barneklinikk, men det er de absolutt ikke. Fraråder folk å oppsøke henne.

Profesjonell og svært kompetent barnelege

Klinikk: Nydalen Barnelegesenter Skrevet

Før vi vi ble henvist til Astrid ble problemene med barna oversett og bagatellisert av både fastleger og helsestasjon. Astrid fant raskt ut av hva som feilte barna og løste problemene. Det var en stor lettelse å endelig få hjelp av noen med så høy kompetanse innen barnehelse.
Astrid er ikke en som bruker mye "smalltalk" og kan oppleves som kort, men i møte med barna er hun alltid konsentrert og bruker tiden godt. Våre erfaringer er at hun er svært kompetent innen faget sitt og vi har vært helt uunnværlig hennes hjelp. Vi kan anbefale hennes ekspertise på det sterkeste.