Anadi Begic

Anadi Begic er plastikkirurg i Porsgrunn og Sandefjord

Siste vurderinger av Anadi Begic

Veldig fornøyd!

Klinikk: Porsgrunn Plastikkirurgi AS Skrevet

Jeg har blitt operert hos Anadi to ganger. Opererte inn brystimplantater hos han for over 10 år siden og var veldig fornøyd med resultatet. Etter nærmere 10 år bestemte jeg meg for å prøve meg uten implantater og opererte dem ut ( denne gangen på en annen klinikk ). Gikk noen år uten før jeg bestemte meg for å legge inn igjen og da var Anadi et lett valg siden jeg var så fornøyd med den første jobben han gjorde.

Veldig fornøyd med resultatet og kommer til å gjennomføre et annet inngrep her i løpet av neste år.

Frarådes

Klinikk: Porsgrunn Plastikkirurgi AS Skrevet

Etter to brystoperasjoner er jeg enda ikke fornøyd og har masse stygge arr og problemer. Legen mente vi burde ta en operasjon til - men forventet jeg skulle betale i store summer for dette også. Bare ute etter business og setter ikke pasienten først. Tok meg absolutt ikke seriøst.

Koselig, men slurvete

Klinikk: Porsgrunn Plastikkirurgi AS Skrevet

Har hatt flere prosedyrer gjort hos dr. Begic. Er ikke fornøyd å vill absolutt ikke anbefale han videre.

Service, tillit og kunnskap

Klinikk: Porsgrunn Plastikkirurgi AS Skrevet

Jeg opplevde å bli godt ivaretatt fra første stund. Konsultasjonen ble gjennomført på en måte som ga tillit og skapte trygghet. Den var grundig og jeg satt igjen med en følelse av at dette er ufarlig, jeg er i trygge hender. Jeg er litt pysete når det gjelder sykebesøk.
Alt jeg opplevde under og etter operasjonen, var slik som det ble beskrevet i konsultasjonen.
Samtalene ble gjennomført på en slik måte at jeg følte trygghet. Servicen var topp.

Forferdelig

Klinikk: Porsgrunn Plastikkirurgi AS Skrevet

Jeg hadde en svært dårlig opplevelse og ble syk som følge av etterreaksjon. Resultatet ble ikke bra og legen sa seg enig, men forventet ny kostnad til ny operasjon. Null kommunikasjon eller tillit! Her er det kun penger og ikke pasienten som er i fokus.