Porsgrunn Plastikkirurgi AS

Storgata 107 3921 Porsgrunn

Siste vurderinger av Porsgrunn Plastikkirurgi AS

Frarådes på det sterkeste!!!

Lege: Anadi Begic Skrevet

Jeg vil advare på det sterkeste og råder alle til å unngå denne plastikkirurgen. Dette er basert på egne erfaringer og resultatene etter 2 større operasjoner i ansiktet utført av Begic.

Unngå denne plastikkirurgen.

Lege: Anadi Begic Skrevet

Jeg vil advare på det sterkeste mot å oppsøke denne plastikkirurgen, dette er basert på egne erfaringer!!! Dette har kostet meg dyrt på mer enn en måte.

Trygg og kunskapsrik

Lege: Anadi Begic Skrevet

Ivaretatt og følte meg trygg. Resultate ser naturlig ut selv etter 2 1/2 uke.Bitte små arr, som jeg dekker til nå.. Disse vil bleke og forsvinne etter hvert. Er meget fornøyd :)

Kunnskapsrik. Imøtekommende. Trygg. Gode råd

Lege: Anadi Begic Skrevet

Jeg oppfattet hele prosessen som trygg. Fordi måten jeg ble tatt imot og veiledet på gå meg trygghet på at han er virkelig full av kunnskap. Han hadde hele tiden fokus på mitt beste. Superfornøyd

KJEMPE FORNØYD med alt😊fantastisk behandling fra jeg kommer til jeg er ferdig😍

Lege: Anadi Begic Skrevet

Nå har jeg vært imellom 3 operasjoner/ fettsuging siden juli 2018 av armer,mage og lår👍😊(har over noen år nå klart å tatt av endel kg i forkant) Ååå jeg er så fornøyd og takknemlig for alt sammen .
Dr A Begic er bare så fantastisk på alle måter😍må få takke for den flotte praten og støtten hele veien underveis også😊betyr enormt slikt 😊og ikke minst tusen takk til resten av teamet som jobber der også. En herlig og flott gjeng ALLE SAMMEN 💕😊
Mvh