Porsgrunn Plastikkirurgi AS

Storgata 107 3921 Porsgrunn

Siste vurderinger av Porsgrunn Plastikkirurgi AS

Forferdelig

Lege: Anadi Begic Skrevet

Jeg hadde en svært dårlig opplevelse og ble syk som følge av etterreaksjon. Resultatet ble ikke bra og legen sa seg enig, men forventet ny kostnad til ny operasjon. Null kommunikasjon eller tillit! Her er det kun penger og ikke pasienten som er i fokus.

Profesjonell

Lege: Bård Nordang Skrevet

Meget fornøyd med resultatet.

Anbefaler Dr.Bård Nordang på det varmeste.

..............................

Dyktig kirurg, hyggelig og imøtekommende.

Lege: Bård Nordang Skrevet

Meget fornøyd med opplegget.
Hyggelig personale, god informasjon både før og etter operasjon.
Meget fornøyd med resultatet, kan anbefales.

Altså, for en kirurg ! 🌟

Lege: Anadi Begic Skrevet

Dyktig, trygg og god kirurg !
Fra første øyeblikk jeg kom inn for konsultasjon (for brystimplantater) følte jeg at dette var plassen og kirurgen som kunne tingene sine. Han fortalte ordentlig om hvordan ting var før, under og etter operasjon, og svarte godt på alle mine spørsmål. Flink til å følge opp, og bare en telefon unna om det skulle være noe. Tidligere hadde jeg vært på konsultasjon på en annen klinikk, og jeg er ganske så glad for at jeg valgte å ta en konsultasjon hos Anadi Begic før jeg bestemte meg! 🙏🏻 Kan trygt anbefale denne flotte kirurgen, brystene mine ser fantastiske ut takket være han ! 😃

Helt topp🤩

Lege: Bård Nordang Skrevet

Kjempefornøyd med hele prosessen fra konsultasjon til operasjon og oppfølging tiden etterpå😄 Tok liten bukplastikk. Har hatt lite smerter etter operasjon og veldig bra resultat. Fått svar på spørsmål kjapt når jeg har lurt på ting både i forkant og etterkant av operasjon😄 Anbefaler dette stedet på det varmeste👍