Anadi Begic

Plastikkirurgi

Autorisasjon (1997)

Anadi Begic er plastikkirurg i Porsgrunn og Sandefjord

Siste vurderinger av Anadi Begic

Hyggelig lege med mye erfaring

Klinikk: Porsgrunn Plastikkirurgi AS Skrevet

En veldig hyggelig lege som lytter og tar deg seriøst. Har hatt noen operasjoner. Jeg må dessverre si at jeg får første gang fikk en hissig betennelse og han måtte ta operasjonen på nytt. Jeg ente opp med veldig stygt arr. Jeg følte ikke samme høflighet når det ble infeksjon. Da ble han litt kort på svar å ville bruke minst mulig tid på meg. Jeg kan dessverre ikke anbefale han. Han er litt rimeligere en andre klinikker, men styr unna å betal heller litt ekstra for ett bedre resultat og oppfølging. Men jeg må rose det koselige personalet. Fantastisk anestilege og sykepleierne.

Useriøst

Klinikk: Porsgrunn Plastikkirurgi AS Skrevet

Brystoperasjon som ente med infeksjon og stygge arr. Må mase deg til oppfølging selv. Mest opptatt å få nye pasienter og friske penger inn.

Trygg lege

Klinikk: Porsgrunn Plastikkirurgi AS Skrevet

Følte meg 100% trygg på at operasjonen ble bra,og det ble den. Er veldig fornøyd med resultatet.Legen og sykepleieren var veldig imøtekommende og hyggelige. Følte meg veldig godt ivaretatt. Kan gjerne anbefale Anadi Begic og Porsgrunn plastikkirurgi til andre.

Super lege

Klinikk: Porsgrunn Plastikkirurgi AS Skrevet

Kjempefornøyd med legen. Anbefales. Forklarte godt hva som skulle skje under operasjonen og hva en kunne forvente av resultat og forløpet i tiden etter operasjonen. Terningkast 6.

Udelt fornøyd med servicen hos dere. Trygt, faglig kompetent, hyggelig

Klinikk: Porsgrunn Plastikkirurgi AS Skrevet

Litt skeptisk som jeg var da jeg tok kontakt, ble dette snart avløst av god kontakt, skikkelig informasjon og etter hvert en behandling som jeg setter pris på hver dag etterpå. Kan ikke bli bedre !