Anadi Begic

Plastikkirurgi

Autorisasjon (1997)

Anadi Begic er plastikkirurg i Porsgrunn

Siste vurderinger av Anadi Begic

Enormt dyktig, serviceinnstilt og hyggelig

Klinikk: Porsgrunn Plastikkirurgi AS Skrevet

Skulle gjennomgå min første plastiskkirurgi og i den forbindelse var det jo litt nervøsitet fra min side. I det jeg trødde inn på klinikken var dette borte. Utrolig dyktige, hyggelige og serviceinnstilte folk. Jeg følte meg trygg med en gang. Jeg har blitt utrolig fornøyd med resultatet mitt, og det er nok takket være dr. Begic.
Jeg kan anbefale klinikken og dr.Begic på det varmeste, og hvis det blir noen neste gang, så er det ingen tvil om hvor det blir.

Frarådes på det sterkeste!!!

Klinikk: Porsgrunn Plastikkirurgi AS Skrevet

Jeg vil advare på det sterkeste og råder alle til å unngå denne plastikkirurgen. Dette er basert på egne erfaringer og resultatene etter 2 større operasjoner i ansiktet utført av Begic.

Unngå denne plastikkirurgen.

Klinikk: Porsgrunn Plastikkirurgi AS Skrevet

Jeg vil advare på det sterkeste mot å oppsøke denne plastikkirurgen, dette er basert på egne erfaringer!!! Dette har kostet meg dyrt på mer enn en måte.

Trygg og kunskapsrik

Klinikk: Porsgrunn Plastikkirurgi AS Skrevet

Ivaretatt og følte meg trygg. Resultate ser naturlig ut selv etter 2 1/2 uke.Bitte små arr, som jeg dekker til nå.. Disse vil bleke og forsvinne etter hvert. Er meget fornøyd :)

Kunnskapsrik. Imøtekommende. Trygg. Gode råd

Klinikk: Porsgrunn Plastikkirurgi AS Skrevet

Jeg oppfattet hele prosessen som trygg. Fordi måten jeg ble tatt imot og veiledet på gå meg trygghet på at han er virkelig full av kunnskap. Han hadde hele tiden fokus på mitt beste. Superfornøyd