Anadi Begic

Anadi Begic er plastikkirurg i Porsgrunn

Siste vurderinger av Anadi Begic

Koselig, men slurvete

Klinikk: Porsgrunn Plastikkirurgi AS Skrevet

Har hatt flere prosedyrer gjort hos dr. Begic. Er ikke fornøyd å vill absolutt ikke anbefale han videre.

Service, tillit og kunnskap

Klinikk: Porsgrunn Plastikkirurgi AS Skrevet

Jeg opplevde å bli godt ivaretatt fra første stund. Konsultasjonen ble gjennomført på en måte som ga tillit og skapte trygghet. Den var grundig og jeg satt igjen med en følelse av at dette er ufarlig, jeg er i trygge hender. Jeg er litt pysete når det gjelder sykebesøk.
Alt jeg opplevde under og etter operasjonen, var slik som det ble beskrevet i konsultasjonen.
Samtalene ble gjennomført på en slik måte at jeg følte trygghet. Servicen var topp.

Forferdelig

Klinikk: Porsgrunn Plastikkirurgi AS Skrevet

Jeg hadde en svært dårlig opplevelse og ble syk som følge av etterreaksjon. Resultatet ble ikke bra og legen sa seg enig, men forventet ny kostnad til ny operasjon. Null kommunikasjon eller tillit! Her er det kun penger og ikke pasienten som er i fokus.

Altså, for en kirurg ! 🌟

Klinikk: Porsgrunn Plastikkirurgi AS Skrevet

Dyktig, trygg og god kirurg !
Fra første øyeblikk jeg kom inn for konsultasjon (for brystimplantater) følte jeg at dette var plassen og kirurgen som kunne tingene sine. Han fortalte ordentlig om hvordan ting var før, under og etter operasjon, og svarte godt på alle mine spørsmål. Flink til å følge opp, og bare en telefon unna om det skulle være noe. Tidligere hadde jeg vært på konsultasjon på en annen klinikk, og jeg er ganske så glad for at jeg valgte å ta en konsultasjon hos Anadi Begic før jeg bestemte meg! 🙏🏻 Kan trygt anbefale denne flotte kirurgen, brystene mine ser fantastiske ut takket være han ! 😃

Proft og trykt.

Klinikk: Porsgrunn Plastikkirurgi AS Skrevet

Super servise hyggelige personale og lege.
Kjempe bra resultat.
Ok pris.
Vil anbefale dere til andre.
Super bra opplevelse.