Arve Rennesund

• Gastroenterologisk kirurgi
  • Generell kirurgi

Autorisasjon (1991)

Siste vurderinger av Arve Rennesund

Uprofosjonell, frekk og uhøflig!

Klinikk: Søsterhjemmet medisinske senter Skrevet

Verste legen og sykepleieren jeg har vært borti. Sykepleieren svarte meg frekt og uhøflig, i tillegg stod hun og stirret på meg når jeg kledde av og på meg. Dette syntes jeg er veldig uprofesjonelt. Følte meg veldig ubekvem under hele undersøkelsen. Legen tok ikke problemene mine seriøst og bare lo av det jeg sa og svarte meg uhøflig. Disse to burde absolutt ikke jobbet i et helse yrket og med mennesker, man skal vise forståelse og empati for pasienter. Ikke være frekke og gjøre situasjoner mere ubekvem enn de trenger og være! Håper dette blir gjort noe med og at de kan skjerpe seg, anbefaler de absolutt ikke til noen! Det skal ikke være sånn at man blir så uttafor at man går gråtende ut derfra og føler hele undersøkelsen bare ble veldig ekkel!

Frekk og uhøflig

Klinikk: Søsterhjemmet medisinske senter Skrevet

Værste legen jeg noen gang har vært borti. Både han og sykepleien som forøvrig er kona er like potte sure begge to. Han svarte uhøflig, tok problemene ikke på alvor, lo av det jeg sa og når jeg dro derifra var jeg oppriktig lei meg. Mulig han er dyktig til det han gjør, men hyggelig er han ikke. Vær forberedt på å bli kjeftet på. Vil på ingen måte anbefale denne legen. Han burde vært pensjonert for lenge siden.

Veldig trygg og hyggelig

Klinikk: Søsterhjemmet medisinske senter Skrevet

Jeg ble henvist til Dr. Rennesund for sterilisering. Var naturlig nok litt spent før inngrepet, men ble godt ivaretatt av Dr. Rennesund og sykepleieren som assisterte. Begge var hyggelige, trygge og profesjonelle.

Hyggelig

Klinikk: Søsterhjemmet medisinske senter Skrevet

Hyggelig kirurg med kort ventetid. Sykepleieren som assisterer han er derimot en meget sur og uhyggelig dame. Virker som om hun er veldig lei av jobben sin og jeg har fortsatt ikke sett hun smile de gangene jeg har vært der.