Awn Bin Akil Syed

Øyelege

Øyesykdommer

Autorisasjon (1994)

Lørenskog øyeklinikk Telefonnummer63 89 07 9063 89 07 ...
Skårersletta 18 1473 Lørenskog
Awn Bin Akil Syed er øyelege i Lørenskog

Siste vurderinger av Awn Bin Akil Syed

Herregud så dårlig

Klinikk: Lørenskog øyeklinikk Skrevet

Ville ha en samtale før jeg skulle få en kniv under øyelokket fordi jeg var nervøs. Han var frekk og arrogant å skjønner ikke hvorfor noen vil hit i det hele tatt. Kanskje flink men man finner ingen med så lite sosiale antenner som denne mannen. Kommer aldri tilbake.

altfor rask og uhyggelig

Klinikk: Lørenskog øyeklinikk Skrevet

jeg tok ut en chalazion fra øyelokket mitt, han satt bedøvelsen 2 sekunder før han begynte å kutte. Det gjorde ekstremt vondt, jeg begynte å svette og riste i bena av smerten. jeg spurte han om det skal gjøre så vondt, mtp på at jeg har fått bedøvelse. han sier «gjør det vondt» og fortsetter. jeg kjenner kniven kutte i øyelokket og tror jeg blacker ut, har aldri vært i så mye smerte. jeg hater blod og så det renne ut, jeg så rødt. Jeg spør han høffelig etterpå om hvor lenge lappen over øyet skal være og han sier «kan du ikke lese?» jeg tenker hva i huleste. han lot meg ligge her i smerter for å så være frekk.
aldri igjen

fjerning av noe fra øyet. Hold deg unna!!!

Klinikk: Lørenskog øyeklinikk Skrevet

Hvor trist det er at til tross for at de er en øyelege på 40 år, vet mennesker ikke at når øynene deres berøres, er øynene refleksivt lukket. Han var den mest uvitende og uhøflige legen jeg noensinne har sett i mitt liv.

Behandlet øyebetennelse bra, øyelokkoperasjon; tragisk

Klinikk: Lørenskog øyeklinikk Skrevet

Veldig arrogant når jeg klagde på øyelokkoperasjon. Han brydde seg ikke hvordan resultatet ble seende ut, han tok kun vekk overflødig hud. Ikke bruk han på øyelokkoperasjon! Kostet meg mange tusen å få rettet resultatet

Hold dere unna!

Klinikk: Lørenskog øyeklinikk Skrevet

Dårlig opplevelse, dårlig arbeid, ingen bra resultat! Angrer 1000 ganger på å ha vært pasient hos han. Aldri mer øyelokksoperasjon hos denne legen!