Profilbilde av plastikkirurg Bjørn E. Rosenberg

Bjørn E. Rosenberg

Profilbilde av plastikkirurg Bjørn E. Rosenberg
Plastikkirurg

Om

Dr Bjørn Rosenberg er spesialist i plastikkirurgi og har i 10 år vært overlege ved Privathospitalet Fana Medisinske Senter. Han er svært godt renommert som kosmetisk kirurg og har over mange år vært leder av Norsk forening for estetisk plastikkirurgi (NFEP) og vært medlem av Spesialitetstkomiteen i plastikkirurgi.

Dr Rosenberg var ferdig utdannet lege fra Universitetet i Bergen i 2000 og han har vært spesialist i plastikkirurgi siden 2007. Han er bosatt i Bergen, og har tidligere arbeidet som overlege ved plastikkirurgisk avdeling ved Ullevål Universitetssykehus og Haukeland Universitetssykehus. Dr Rosenberg var i en lengre periode sjef for Brannskadeavsnittet ved Haukeland Universitetssykehus.

Dr. Rosenberg har en særlig interesse for estetikk og funksjonelle plager og hans filosofi er å søke etter det naturlige og "uopererte" resultatet. Han er også svært erfaren når det gjelder nese / ansikts kirurgi, Han er medlem av Den norske legeforening, Norsk plastikkirurgisk forening og Nordisk Plastikkirurgisk forening.

Plastikkirurgi

Autorisasjon (2000)

PSH Avanti Hospital Telefonnummer52 70 05 5052 70 05 ...
Nygårdsvegen 6 5515 Haugesund
Hud og Laserklinikken AS Telefonnummer70 07 76 7770 07 76 ...
Webjørn Svendsensgate 8 6150 Ørsta
Bjørn E. Rosenberg er plastikkirurg i Ørsta, Bergen og Haugesund

Siste vurderinger av Bjørn E. Rosenberg

Svært godt ivaretatt

Klinikk: Privathospitalet Fana Medisinske Senter Skrevet

Svært godt fornøyd med mine to operasjoner og med resultatene av disse. Veldig god informasjon både før og etter inngrepene, samt at jeg har følt meg vel ivaretatt og alltid kunnet spørre om det var noe jeg var usikker på underveis. Svært godt fornøyd med både kirurg og personalet forøvrig.
Takk

Bukoperasjon og fettsuging

Klinikk: Privathospitalet Fana Medisinske Senter Skrevet

Ble veldig fornøyd med operasjon og resultat. Utrolig hyggelig og dyktig lege, dr. Bjørn E. Rosenberg.

Dyktig kirurg med empati for pasient

Klinikk: Privathospitalet Fana Medisinske Senter Skrevet

Svært fornøyd med utført behandling. God konsultasjon, realistisk ift resultat. Ble behandlet med respekt, tillitsvekkende.

Endelig den bryst størrelsen jeg er fornøyd med

Klinikk: Privathospitalet Fana Medisinske Senter Skrevet

Fikk utført en bryst reduksjon i februar 2023. Er veldig fornøyd med resultater. Endelig føler jeg meg vel og alt er blitt lettere i hverdagen

Utmerket utført kirurgi og behandling!

Klinikk: Privathospitalet Fana Medisinske Senter Skrevet

Jeg opererte nylig øyelokkene hos Dr. Rosenberg og er rett og slett imponert. Arbeidet han har gjort på meg er gjort med perfeksjon, dyktighet og resultatet er helt nydelig. Allerede etter første konsultasjon satt jeg igjen med et godt inntrykk av Rosenberg. Han er imøtekommende, ærlig og lytter.

På selve operasjonsdagen var jeg veldig nervøs, da dette var første gangen jeg fikk utført et kirurgisk inngrep. Han fikk meg til å føle meg trygg, kom med konkrete løsninger på mine bekymringer rundt inngrepet og hele operasjonen var over på et blunk. Første uken etter inngrepet dukket det hos meg opp spørsmål jeg følte jeg måtte få svar på, for å vite at alt var som det skulle være. Her tok det kirurgen under 1 minutt å svare på sms, noe som var veldig betryggende.

I motsetning til en fysisk vare kjøpt i butikk, er plastikk kirurgi mer som en tjeneste som man først kan vurdere kvalitet på når hele prosessen er over. Her har Dr. Rosenberg og hans team levert kvalitet hele veien og sluttresultatet er 10 av 10. Jeg kommer uten tvil til å bruke Fana Medisinske igjen, dersom det blir aktuelt med en annen form for operasjon i fremtiden. Jeg kan på det varmeste anbefale Dr. Rosenberg videre! Han er en dyktig kirurg som vet hva han driver med og er god til å forventnings styre slik at man har realistiske forventinger til resultatet.