Cybele Kristo

Revmatolog

Revmatologi

Autorisasjon (1997)

Oslo Revmatologipraksis Telefonnummer471 41 767471 41 7 ...
Brynsveien 5, Inngang A 0667 Oslo
Cybele Kristo er revmatolog i Oslo

Siste vurderinger av Cybele Kristo

Positiv og empatisk lege

Klinikk: Oslo Revmatologipraksis Skrevet

Kjempefornøyd med Cybele Kristo, endelig en som så hele deg.
Bere positiv opplevelse, gode råd og skikkelig hyggelig lege, som fremstår som forståelsesfull og empatisk.
Utrolig søt, snill , varm, empatisk spesialist som ser hele deg som pasient. Hun brukte god tid på meg og fikk følelse at hun har utrolig mye kunnskap. Definitivt verdt ventetiden,ventet i 8 mdn.for å plass hos henne.

Empatisk og kunnskapsrik

Klinikk: Oslo Revmatologipraksis Skrevet

Utrolig søt, snill , varm, empatisk spesialist som ser hele deg som pasient. Hun brukte god tid på meg og dama sitter på så utrolig mye kunnskap. Definitivt verdt ventetiden. En av de få som integrer psyke og kropp.

Middels fornøyd

Klinikk: Oslo Revmatologipraksis Skrevet

Hadde en mindre god opplevelse da jeg var her. Opplevde at hun ikke lyttet godt til det jeg forklarte og følte at smertene mine ble bagatellisert/ ikke var store nok. Fikk ingen videre råd og oppfølging om hva jeg skal gjøre videre.

Trygg

Klinikk: Oslo Revmatologipraksis Skrevet

Positiv opplevelse, gode råd og skikkelig hyggelig lege, som fremstår som forståelsesfull og empatisk.

Veldig hyggelig og flink

Klinikk: Oslo Revmatologipraksis Skrevet

Kjempefornøyd med Cybele Kristo, endelig en som så hele deg. Fikk omsider en diagnose som fysione mine har mistenkt, men legene ignoreret. Grundig undersøkelse, ultralyd,lytting av hjerte og lunge, og sjekk av blodtrykk og resten av kroppen. Hun er flink til å stille de riktige spørsmålene(til meg ihvertfall) kom med gode anbefalinger. Verdt ventetiden det tok å få time.