Cybele Kristo

Oslo Revmatologipraksis

Revmatologi

Autorisasjon (1997)

Oslo Revmatologipraksis Telefonnummer471 41 767471 41 7 ...
Brynsveien 5, Inngang A 0667 Oslo
Cybele Kristo er revmatolog i Oslo

Siste vurderinger av Cybele Kristo

En lege med hjerte

Klinikk: Oslo Revmatologipraksis Skrevet

Jeg føler meg veldig sett og hørt når jeg treffer Cybele. En lege med mye kunnskap og empati og klokskap. En menneskekjenner samt at hun tør å stille spørsmål ved fordeler og ulemper ved medisinering. En lege av min smak

Sånn passe...

Klinikk: Oslo Revmatologipraksis Skrevet

Instemmer med vurdering 26.09.20. Ikke enig i alle superlativer fra andre anmeldere.
Virker faglig dyktig men lite empatisk/kall. Jeg sliter litt med hukommelsen på noen områder, og jeg gir henne beskjed om det helt i starten. Hun spør meg da om jeg er dement (!) Det er jeg ikke og det var uprofesjonelt.
Hun bruker fhv mye tid men ikke på "kroppen" uten mere på epikrisen/journalen og medisiner.
Lite konkret/løsningsorientert.
Ja, lang ventetid her som til andre spesialister, 6 mnd.
Lave og ukomfortabele sittmøbler i resepsjonen.

varierende inntrykk

Klinikk: Oslo Revmatologipraksis Skrevet

Virker dyktig men lite empatisk. Grundig undersøkelse, men var ikke åpen for undring eller undersøkelser av andre symptomer. Virket som diagnosen var satt før jeg kom til timen. Ble veldig kort og mutt da jeg sa meg litt uenig i funn. Ingen veiledning i forhold til veien videre. Ugreit!

Veldig positive oppleverser

Klinikk: Oslo Revmatologipraksis Skrevet

Kristo er en revmatolog som vet hva hun driver med og hører på deg som pasient. Jeg pleier alltid å gå derfra med et smil om munnen grunnet hvor hyggelig timen har vært og hvor ivaretatt jeg føler meg :)

En god lege!

Klinikk: Oslo Revmatologipraksis Skrevet

Dyktig faglig, imøtekommende, lyttende og flink med mennesker. Framsto som utforskende, nysgjerrig og varm. Gjorde nødvendige undersøkelser. Ga inntrykk av å ha god tid. Tok i motsetning til St.Olavs henvisninga på alvor. Anbefales!