Edly Grape

67 år

• Psykiatri
  • Radiologi

1986

Edly Grape Telefonnummer952 02 418952 02 4 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Haugesgt. 24 3019 Drammen

1 vurdering
1 vurdering

Siste vurderinger av Edly Grape

Forutinntatt

Klinikk: Edly Grape Skrevet

Jeg ble henvist til Grape igjennom NAV. Har IBS diagnose og sosial angst. Grape mener at IBS, andre mage/tarm problemer, fibromyalgi og migrene blant annet, er psykisk... Flott at han har klart å løse problemer som ingen andre har klart å finne svar på, liksom. Han jobber for NAV og nevnte dét flere ganger. Jeg synes at han er forutinntatt og unøytral.

Livsredderen

Klinikk: Edly Grape Skrevet

Jeg vil takke kjære Edly, for all den gode støtten jeg har fått av han! Han er et menneske med et godt hjerte som er plassert på det riktige sted.

Svært så hyggelig, men tåler ikke kritikk.

Klinikk: Edly Grape Skrevet

Ble sendt til Grape av NAV for en spesialisterklæring i forbindelse med uføretrygd. Erklæringen inneholdt så mye beviselige faktafeil og grov historievridning at jeg følte ett sterkt behov for å rette det opp. Dessverre så avviser han en hver dialog om å rette opp i hva som for meg oppleves som en krenkelse.

Ett med menneske med innsikt og proffosjonell!

Klinikk: Edly Grape Skrevet

Anbefales! En helt annen person enn det man møter i sentral helsetjenesten. Han møter mennesket med den bakgrunnen det måtte ha. Har personlig vert min livsredning når helsesystemet rundt er samlebånd.