Edly Grape

67 år

• Psykiatri
  • Radiologi

1986

Edly Grape Telefonnummer952 02 418952 02 4 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Haugesgt. 24 3019 Drammen

Siste vurderinger av Edly Grape

Livredder!

Klinikk: Edly Grape Skrevet

Jeg synes Edly er et fantastisk menneske med et stort hjerte og opplever han som en særdeles kompetent behandler. Han er helt avgjørende på veien til et bedre liv. Jeg har full tillit til han og hans vurderinger. Jeg vet at han vil det beste for meg.
Anbefales virkelig!

Fikk mye hjelp

Klinikk: Edly Grape Skrevet

Fulgte meg opp langt utover det han behøvde å gjøre og hjalp meg i tillegg med mye av det "min" lege unnlot å gjøre, da "min" lege mente at jeg bare var deprimert og lat ordnet Grape med henvisninger og annet slik at jeg kunne komme til leger og sykehus for skikkelige undersøkelser.

Jeg var hos ham i Drammen. og da jeg var hos ham hadde han et helt stille venterom der man kunne legge seg ned (og da jeg var hos ham var jeg svært syk og stort sett sengeliggende og han la til rette at jeg kunne hvile underveis mens jeg var hos ham og snakket).

Forutinntatt

Klinikk: Edly Grape Skrevet

Jeg ble henvist til Grape igjennom NAV. Har IBS diagnose og sosial angst. Grape mener at IBS, andre mage/tarm problemer, fibromyalgi og migrene blant annet, er psykisk... Flott at han har klart å løse problemer som ingen andre har klart å finne svar på, liksom. Han jobber for NAV og nevnte dét flere ganger. Jeg synes at han er forutinntatt og unøytral.

Livsredderen

Klinikk: Edly Grape Skrevet

Jeg vil takke kjære Edly, for all den gode støtten jeg har fått av han! Han er et menneske med et godt hjerte som er plassert på det riktige sted.

Svært så hyggelig, men tåler ikke kritikk.

Klinikk: Edly Grape Skrevet

Ble sendt til Grape av NAV for en spesialisterklæring i forbindelse med uføretrygd. Erklæringen inneholdt så mye beviselige faktafeil og grov historievridning at jeg følte ett sterkt behov for å rette det opp. Dessverre så avviser han en hver dialog om å rette opp i hva som for meg oppleves som en krenkelse.