Elin Foshaug

Psykiater

Psykiatri

Autorisasjon (1997)

Elin Foshaug Telefonnummer456 61 632456 61 6 ...
Storgata 61 9008 Tromsø
Elin Foshaug er psykiater i Tromsø

Siste vurderinger av Elin Foshaug

Utrolig dyktig og kunnskapsrik. Masse god humor og et fantastisk medmenneske.

Klinikk: Elin Foshaug Skrevet

Har gått hos forskjellige behandlere og opplever at Elin er den eneste hvor behandlingen har hjulpet. Hun har bidratt til at jeg forstår meg selv og mine symptomer og reaksjoner bedre og hva de kan være et uttrykk for. Det har gitt meg mestring i hverdagen og gitt meg en ny ro i meg selv. På denne måten har jeg lært meg å leve med sykdommen, og akseptere at den muligens alltid kommer til å være der, men at den ikke styrer livet mitt på samme måte som før.

Trygg og forutsigbar

Klinikk: Elin Foshaug Skrevet

En faglig dyktig psykiater som er til å stole på. Hun hjelper deg til å bruke egne ressurser til å skape endringer i eget liv.

Mistillit og lite kommunikasjon

Klinikk: Elin Foshaug Skrevet

Hadde ikke en god opplevelse med Elin. Opplevde dårlig kommunikasjon, og lite forståelse.
Hun klarte ikke å sette seg inn i min situasjon, og mye av tilbakemeldingene opplevdes som kjefting, og moralpreken.

Din verste fiende/bestevenn

Klinikk: Elin Foshaug Skrevet

Å legge livet ditt i andres hender er sjelden smart. Her kan du få en skikkelig lærepenge. Du må huske leger/psykiatere har loven på sin side å snu opp ned på livet ditt hvis du er uheldig. Har hun en mening om deg er den urokkelig. Men hvis du er syk, og ting ikke følels riktig og normalt, og det er en psykiatrisk sykdom og psykiatrisk diagnose, så vil du få all hjelp du vil ha og trenger. Hun vil finne snart ut hva som feiler deg, og hva du trenger av oppfølging og medisiner, så lenge du er ærlig og åpen. Føler du deg syk, så anbefaler jeg deg å oppsøke hjelp. Elin er kjapp, konkret og rådig og du får en diagnose å forholde deg til.

Den eneste psykiateren som har hjulpet meg

Klinikk: Elin Foshaug Skrevet

Elin Foshaug er oppriktig opptatt av hvordan du har det. Er skarp, kunnskapsrik og er det noe hun ikke vet, så har hun god nok selvtillit til å sjekke det ut, gjerne i sammarbeid med pasienten selv. Hun følger deg godt opp, er saklig og tørr å stille de vanskelige spørsmålene. Har du sjangsen til få henne som din behandler, så vil jeg anbefale henne varmt.