Elisabeth Bakke

Øyelege

Øyesykdommer

Autorisasjon (2004)

Elisabeth Bakke Telefonnummer38 04 18 8038 04 18 ...
Vestre Strand gate 27 4611 Kristiansand S
Elisabeth Bakke er øyelege i Kristiansand

Siste vurderinger av Elisabeth Bakke

FANTASTISK

Klinikk: Elisabeth Bakke Skrevet

Opererte bort en betennelse kul på øyet. Jeg hadde flere ting jeg var bekymret for pga min autoimmune sykdom men som ikke inngikk i henvisningen , men fantastisk flott, rolig, hyggelig og grundig som hun var, sjekket hun både regnbuehinnebetennelse, Sjøgrenssyndrom, testet synet mitt og prøvde ulike linser, FØR Hun begynte operasjon.

Hun sendte direkte søknad til helfo om blå resept på Kronisk øyesykdom og tørrhet der jeg må bruke to ulike preparater flere ganger daglig med flere retirasjoner. Jeg vil bare si TUSEN TAKK❤️ For en service !

Når man har flere kroniske sykdommer og til slutt helsen går tapt og man sitter igjen med uføretrygd der økonomien går tapt på ulike medisiner for å overleve , da har hver hver eneste krone noe å si for at man skal kunne overleve i hverdagen.

Operasjonen gikk så fort å bra, hun tok seg god tid, satt på rolig musikk og det var flott lokal med utsikt som gjorde opplevelsen til et «spa-opphold» ❤️

Må ikke glemme den hyggelige kontordame som ringte meg flere ganger igår for å gi meg en hurtig avbestillingstime. Ellers måtte jeg ventet over 1 mnd til.

Tusen takk, ANBEFALES❤️

Alltid forsinket

Klinikk: Elisabeth Bakke Skrevet

Booker de for mange og tette timer med vilje? Vi har gått her hver 6. mnd i 3 år, de er alltid forsinket uansett når på dagen timen er. Nå skulle vi vært inne for 10 minutter siden, men nå slipper de foran oss i køen inn som også har måttet vente.

Trygg, dyktig, behagelig, imøtekommende, nøyaktig øyelege

Klinikk: Elisabeth Bakke Skrevet

Var gjerne litt lang ventetid for å komme inn for konsultasjon, men etter dette så gikk det veldig fort.
Elisabeth foretok øvre øyelokk operasjon på meg, samtidig fjernet en liten klump ved øyet.
Super fornøyd veldig fint snitt og pent sydd. Har ikke fjernet sting enda så sluttresultatet har jeg ikke helt fått med meg. Men en øyelege som er dyktig, ble godt mottatt av både henne og hennes medarbeidere. Kan anbefales.

Lang ventetid

Klinikk: Elisabeth Bakke Skrevet

Kan ikke unngå å bli irritert av å vente over en halv time når en attpåtil har time veldig tidlig på dagen.