Erik Børre Nicklasson

Erik Børre Nicklasson er øre-nese-hals-lege i Asker

Siste vurderinger av Erik Børre Nicklasson

Forferdelig.

Klinikk: Asker Øre Nese Hals Klinikk Skrevet

Jeg hadde øyenlokkoperasjon hos Børre Nicklasson for 9 måneder siden.Jeg betalte kr.5000 ekstra for å få fjernet side-hengene som fortsatt er der på den ene siden.Mens assistenten holdt på å ta stingene uken etter, fikk hun en telefon som hun besvarte,og pratet i fem min.Etter en dag hjemme kjente jeg stikking i øyet.Det viste seg å være to sting som jeg selv fjernet med pinsett.Siden jeg er blind på det ene øyet sjekket jeg med min venninne om det kunne være flere,og det var det.Hun fjernet tre sting til ! Resultatet av operasjonen er lite pent.Den ene øyneåpningen er mindre enn den andre,operasjonsarrene er assymetriske og øyelokkene har hva jeg kaller "sypose-rynker" Før operasjonen fortalte jeg ham at han var blitt anbefalt meg som en god plastikk-kirurg. Til det svarte han "kanskje den beste".Noen kontrolltime ville han ikke gi meg, det var unødvendig.En ekstremt arrogant lege.Jeg har fremdeles røde og kløende øynelokk,og jeg kan ikke fri meg fra å tenke at det kanskje sitter flere sting igjen.

Uprofesjonelt

Klinikk: Asker Øre-Nese-Halsklinikk AS Skrevet

Rotete opplegg fra start, jeg fikk ikke informasjon om adresse da jeg fikk SMS til timen, og kom derfor i god tid. Det første jeg møtte var at jeg ikke fikk vente inne på venteværelset fordi det var fullt, men måtte komme tilbake senere. Da jeg kom tilbake og omsider inn til legen, var det ikke så mye hjelp å få. Jeg spurte flere ganger om hva jeg kunne gjøre for å løse mitt problem, men fikk ikke noe ordentlig svar. Jeg opplevde det også som at det ble stilt spørsmålstegn ved ting jeg fortalte, og at ikke legen lyttet til hva jeg fortalte.

lang ventetid og lite respekt for andres tid

Klinikk: Asker Øre Nese Hals Klinikk Skrevet

Besøkene hos Asker ØNH var dessverre en negativ opplevelse. Veldig lang ventetid, ingen informasjon fra reseptsjonen om dette eller beklagelse fra legen. Legen oppsummerte at "30 min må man regne med". Det ikke hadde nok ikke vært like akseptert dersoom jeg hadde kommet 30-40 min forsinket.

Generelt noe arrogant fremtoning under mine 3 besøk hos legen.