Flora Asadi

Øre-nese-hals-lege

Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (1996)

Flora Asadi Telefonnummer69 15 83 0069 15 83 ...
Roald Amundsens gate 16 1707 Sarpsborg
Flora Asadi er øre-nese-hals-lege i Sarpsborg

Siste vurderinger av Flora Asadi

Lite hjelp

Klinikk: Flora Asadi Skrevet

Har høreapparat som ikke fungerer! Har ved flere anledninger klagd på dette, men får ikke hjelp. Bruker ikke nå apparatene for de er meget ustabile.Burde få bedre hjelp! Vet det finnes løsninger som er bedre. Har bruker i familien som er meget fornøyd!

Rett og slett dårlig

Klinikk: Flora Asadi Skrevet

Har opplevd at den som tar hørseltesten begynner å fnise og le, så tydelig at jeg hørte feil. Har fått feil type høreapparat som ikke passet min hørsel, og når jeg tok det opp var svaret hver gang vi kan ta en ny hørseltest og øke volumet på apparatet. Byttet hørselslege og fikk nytt apparat og opplever en helt ny verden

Dyktig og omsorgsfull lege

Klinikk: Flora Asadi Skrevet

Jeg er veldig fornøyd. Det blir litt venting i blant, men når jeg kommer inn til legen føler jeg alltid at jeg er i veldig gode hender.

Uproft legekontor

Klinikk: Flora Asadi Skrevet

Lege og sekretærer sitter og roper til hverandre med glassvindu åpent ut i venterom. Diagnoser og andre opplysninger ropes ut og deles mens andre pasienter sitter og venter både på venterom og i gangen. Meget spesielt.
Legen virker uinteressert og når jeg prøver å fortelle, biter hun meg av med: det er ikke det jeg spør om!